Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Scrubbers σε πλοία της έβαλε η Seanergy Maritime Holdings Corp.

0Seanergy

Η Seanergy Maritime Holdings Corp. (NASDAQ: SHIP) ανακοινώνει την επιτυχή εγκατάσταση των συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (“scrubbers”) σε τρία από τα capesize πλοία της, στα M/V Lordship, M/V Partnership και M/V Championship. Τα scrubbers είναι ανοιχτού τύπου U-type κατασκευασμένα από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και συμμορφώνονται με το αυστηρότερο όριο θείου 0,1% στις ζώνες ECA. Η εγκατάσταση καθώς και όλοι οι δεξαμενισμοί του στόλου έλαβαν χώρα στο ναυπηγείο Yiu Lian στο Zhoushan της Κίνας. Το συνολικό κόστος της επένδυσης μέχρι στιγμής υπερβαίνει τα $9 εκατ. και μέχρι το τέλος του 2019 εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα $15 εκατ. καθώς αναμένεται η εγκατάσταση σε άλλα δύο πλοία του στόλου. Το σύνολο της επένδυσης καλύπτεται πλήρως από τους ναυλωτές.
A. M/V Partnership και M/V Lordship
Μετά την επιτυχή εγκατάσταση των scrubbers, τα M/V Partnership και M/V Lordship παραδόθηκαν σε διεθνή ναυλωτή ξηρού φορτίου, στις 11 Σεπτεμβρίου και 4 Αυγούστου αντίστοιχα, σε χρονοναύλωση 33-37 μηνών με δικαίωμα επέκτασης 11-13 μηνών. Ο ημερήσιος ναύλος είναι βασισμένος στο δείκτη BCI (μέσος όρος των 5 διαδρομών Capesize), ενώ η εταιρεία έχει την επιλογή για περίοδο 3 έως 12 μηνών να μετατρέψει τον ημερήσιο ναύλο σε σταθερό βασισμένο στα FFA των Capesize της αντίστοιχης περιόδου. Τα έξοδα των scrubbers επωμίζεται εξολοκλήρου ο ναυλωτής είτε με απευθείας χρηματοδότηση, είτε με αύξηση στον ημερήσιο ναύλο καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονοναύλωσης.
B. M/V Championship
Με την ολοκλήρωση εγκατάστασης του scrubber στις 18 Οκτωβρίου 2019, το πλοίο επαναπαραδόθηκε στη ναυλώτρια Αμερικανική εταιρεία, σε συνέχεια της πενταετούς χρονοναύλωσης που ξεκίνησε στις 7 Νοεμβρίου 2018. Ο ημερήσιος ναύλος υπολογίζεται κατά τον ίδιο τρόπο με τα προαναφερθέντα M/V Partnership και M/V Lordship.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στο M/V Championship, μαζί με το scrubber εγκαταστάθηκαν συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας, οι οποίες -στα πλαίσια των ESG πρακτικών της εταιρείας- βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση του πλοίου και μειώνουν κατ’ επέκταση το ενεργειακό αποτύπωμά του.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ναυλωτή, ο οποίος κάλυψε το συνολικό κόστος τόσο της εγκατάστασης του scrubber όσο και της ενεργειακής αναβάθμισης. Επιπλέον, αυξήθηκε η προαιρετική περίοδος επέκτασης της χρονοναύλωσης σε 24-27 μήνες από 16-18 μήνες και η εταιρεία δικαιούται αύξηση στον ημερήσιο ναύλο κατά την περίοδο αυτή, αντίστοιχη με τη βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμων.
Η εταιρεία αναμένεται να ολοκληρώσει την εγκατάσταση των scrubbers σε δύο ακόμα capesize πλοία του στόλου της, στα M/V Premiership και M/V Squireship, μέχρι το τέλος του έτους.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Η Seanergy ολοκληρώνει με επιτυχία το σχέδιο της για πλήρη συμμόρφωση με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε εφαρμογή την 1η Ιανουαρίου 2020. Η εγκατάσταση των scrubbers στα capesize πλοία μας ολοκληρώνεται χωρίς απόκλιση από το αρχικό χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό.
Επιπλέον, κορυφαία προτεραιότητα για την Seanergy αποτελεί η εφαρμογή κριτηρίων ESG – Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών και Εταιρικής Διακυβέρνησης. Πέραν της εφαρμογής των κριτηρίων ESG στην εταιρεία μας, σε συνεργασία με τους ναυλωτές μας ξεκινήσαμε την εφαρμογή τους σε ένα πιλοτικό πλοίο, ώστε να επεκτείνουμε τις πρακτικές αυτές στο σύνολο του στόλου μας.
Η Seanergy διερευνά διαρκώς αντίστοιχες πρωτοβουλίες για τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος των πλοίων μας.»

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter