Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ένταση ανταγωνισμού και στις εκτός… Ασίας-Ευρώπης γραμμές

maersk-msc-670x400

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στις «κάθετες» εκτός Ασίας-Ευρώπης («οριζόντιες») γραμμές σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών που το τελευταίο διάστημα έχουν εστιάσει στην ανάλυση των πεδίων που θα δοθούν αρχής γενομένης από το προσεχές έτος οι «μεγάλες ναυμαχίες» των «συμμαχιών».

Οι γραμμές βορρά-νότου , τοπικές και μη, αιφνιδίως μπήκαν στο «κάδρο της αντιπαράθεσης» δεδομένου ότι υπάρχει ένα τονάζ που κατά τους αναλυτές θα κληθεί να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο στις εξελίξεις που ούτως ή άλλως θα δρομολογηθούν από του προσεχούς έτους.

Γραμμές όπως μεταξύ Αυστραλίας- Κίνας, Ευρώπης –Αφρικής και ΗΠΑ-Ν. Αμερικής μέλλεται να παρουσιάσουν ενδιαφέρον ως προς τις στρατηγικές που θα ακολουθηθούν καθώς κατά τους αναλυτές είναι προφανές ότι δεν μπορούν σε αυτές να χρησιμοποιηθούν οι γίγαντες από μεταφορικής ικανότητας σε TEU's που είναι αφιερωμένοι στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης και Ασίας- ΗΠΑ. Και με δεδομένη τη διάθεση του διεθνούς εμπορίου να υπάρξουν τέτοιες απευθείας γραμμές μέσω Σουέζ- Γιβραλτάρ που υπό προϋποθέσεις επαναφέρουν και τη Μάλτα στο προσκήνιο ως «κόμβου διασποράς» μηδέ εξαιρουμένων και άλλων κομβικής σημασίας λιμένων της Μεσογείου.

Θεωρώντας η MAERSK τη συμμαχία( 2Μ) με την MSC εξαιρετικά σημαντική, όπως πρόσφατα τη χαρακτήρισε ο CEO της MAERSK ,Soren Skou, όλα τα ενδεχόμενα παραμένουν «ανοικτά». Καθώς η δυναμική της MSC είναι δεδομένη, και πέραν της 2Μ, όπως και η παρουσία της σε γραμμές που βρίσκονται, όπως προαναφέρθηκε στο «μικροσκόπιο» των αναλυτών. Δεν αποκλείεται πάντως η2Μ να ρίξει και το «βάρος της» και σε αυτές τις γραμμές γεγονός που εν κατακλείδι θα πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό με τις άλλες συμμαχίες που έχουν σχηματοποιηθεί. Εκτίμηση στην οποία οι αναλυτές συγκλίνουν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter