Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

CMA CGM: Ο «ισχυρός άγνωστος Χ»

323-CMA CGM CC

Εξακολουθεί να «ταλανίζει» τους αναλυτές αρχής γενομένης από της «διαλύσεως» της Ρ3, λόγω των Κινεζικών αντιδράσεων, η θέση που θα λάβει η CMA CGM μετά και την σχηματοποίηση της 2Μ χωρίς αυτή.

Περί του ρόλου που θα διαδραματίσει η εταιρία έχουν αναπτυχθεί πολλά σενάρια αλλά κανένα έως τώρα δεν φαίνεται να επιβεβαιώνεται καθώς η εταιρία κρατά «κλειστά τα χαρτιά της». Το όλο θέμα έχει ιδιάζουσα σημασία καθώς η CMA CGM αποτελεί «ισχυρό παίκτη» που ενδεχομένως «ανατρέψει» με την επόμενη κίνησή της, που όλοι αναμένουν το υφιστάμενο σκηνικό.
Γεγονός είναι ότι σε διεθνές επίπεδο η «συνασπισμοί δυνάμεων» μεταξύ εταιριών του τομέα έχει αρχίσει να επαναπροσδιορίζει το «σκηνικό» καθώς εκτιμάται ότι θα υπάρξουν από τις αρχές του επόμενου έτους θεαματικές, πάντα κατά τους αναλυτές, αλλαγές στα σέρβις σε κεντρικές και περιφερειακές γραμμές καθώς θα επιχειρηθεί η βέλτιστη δυνατή συνδυαστική παροχή προς το πελατειακό δυναμικό με ότι αυτό θα σημάνει.
Προς ώρας πάντως έχει σημάνει συναγερμός στις διοικήσεις των μεγάλων λιμένων σε όλο τον κόσμο καθώς ήδη τα πρώτα στοιχεία από τα λιμάνια της Β. Ευρώπης αναλύονται κυρίως δε εκείνα που έχουν να κάνουν με τη συμφόρηση στο Ρότερνταμ, το Αμβούργο αλλά και το Βρετανικό Felixstowe εξ αιτίας του όγκου των φορτίων που έφτασαν από τις γραμμές Ασίας Ευρώπης. Συγκλίνουσες εκτιμήσεις θέλουν το αμέσως προσεχές διάστημα οι μάνατζερ των λιμένων να αναδιαρθρώνουν σχεδιασμούς τους είτε αυτοί αφορούν στα εξοπλιστικά, που έχουν δρομολογήσει τα mega boxships, είτε στο αναγκαίο ανθρώπινο δυναμικό για τον έλεγχο της κατάστασης στην επίγεια εξυπηρέτηση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter