Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Οι Γερμανοί ξανάρχονται»… στα εμπορευματοκιβώτια

0Αμβούργο

Μπορεί την περασμένη πενταετία και πλέον η Γερμανική «συμμετοχή» στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων να μειώθηκε, οι εξαγορές πλοίων να ήταν μαζικές αλλά οι ενδείξεις που καταγράφονται στην αγορά θέλουν τους Γερμανούς να επιστρέφουν στον τομέα έχοντας αποκομίσει εμπειρίες από το παρελθόν. Σύμφωνα με τα στοιχεία που βρίσκονται υπό την εξέταση αναλυτών η Γερμανική πλοιοκτησία φαίνεται να έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στις μικρομεσαίες κατηγορίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οι τιμές των οποίων «έπαιξαν» με την εμφάνιση των πλοίων με γιγαντιαίες μεταφορικές ικανότητες. Καλά πληροφορημένες πηγές ανέφεραν ότι διαγράφεται στον ορίζοντα μία τάση για επενδύσεις σε αυτές τις κατηγορίες χωρίς να αποκλείονται «συμμετοχικά σχήματα» τα οποία θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν ευχερέστερα τους όποιους κλυδωνισμούς σε ένα περιβάλλον «ασταθές» λόγω του εμπορικού πολέμου αλλά και των διαθέσεων των αναδυόμενων αγορών. Πρόσφατα και με αφορμή την τέλεση της ναυτιλιακής έκθεσης «SMM Hamburg 2018» στοιχεία της VesselsValue για τις επιδόσεις των Γερμανών στη ναυτιλία σε σχέση και σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι έφεραν στην δεύτερη θέση την MPC Containerships, η οποία μέσα σε διάστημα ενός έτους απέκτησε 52 πλοία, φτάνοντας ο στόλος της σήμερα σε 66 πλοία, αξίας $631 εκατ. Οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν από την κατάρρευση του «γερμανικού μοντέλου» στον τομέα των ναυτιλιακών επενδύσεων και συνακόλουθα από την αποψίλωση των εταιριών από τους στόλους τους εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μία εκ των βασικών παραμέτρων για την γερμανική επιστροφή σε ένα τομέα της ναυτιλίας ο οποίος ήταν «πάντα αγαπητός» στους Γερμανούς.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter