Σαβ05182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Απαγόρευσε η Μαλαισία τα open loop scrubbers

0open loop scrubber systemΚαι η Μαλαισία εντάχθηκε στην ομάδα των χωρών ανά τον κόσμο που απαγορεύουν στα χωρικά της ύδατα τα open loop scrubbers.

Μια μεταγραφή «έκπληξη»…

0Soren ToftΜεταγραφή «έκπληξη» χάρη στην οποία η συμμαχία 2M έχει κατορθώσει να συγκεντρώσει τα βλέμματα όλων των επιτελικών στελεχών του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, αποτελεί η «ενθρόνιση» στη θέση του διευθυντού της MSC του μέχρι πρότινος διευθυντού της MAERSK Søren Toft.

Brexit : Θα αντιμετωπίζονται ως μετανάστες από τρίτες χώρες οι Ευρωπαίοι

0Brexit4Με τον ίδιο τρόπο με αυτόν που θα αντιμετωπίσουν τους μετανάστες από τον υπόλοιπο κόσμο, όταν τερματιστεί η ελεύθερη μετακίνησή τους, τον Ιανουάριο του 2021, θα αντιμετωπίσουν τους πολίτες της Ε.Ε., δηλώνουν οι Βρετανοί Συντηρητικοί του πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον.

Πειρατεία: Οι Χούδι κατέλαβαν τρία πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα

somali pirate 1Οι αντάρτες Χούδι της Υεμένης κατέλαβαν τρία πλοία, μεταξύ των οποίων και ένα που ανήκει στη Σαουδική Αραβία, σε απόσταση τριών μιλίων από το νησί Ουκμπάν, στο νότιο άκρο της Ερυθράς Θάλασσας, μετέδωσε το τηλεοπτικό κανάλι Al-Masirah.

Συνάντηση YNNP I. Πλακιωτάκη με την Ευρωπαία Επίτροπο Μεταφορών V. Bulc

0vb rollΤον ρόλο της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία, αλλά και στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο δίκτυο μεταφοράς αγαθών, καθώς και στην ενίσχυση των παραμέτρων εκείνων που αναδεικνύουν αυτόν τον ρόλο, υπογράμμισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης στην διάρκεια συνάντησης του, στις Βρυξέλλες, με την Επίτροπο Μεταφορών κ. Violeta Bulc.

Πολικές ρότες: Νέες κατευθυντήριες γραμμές από ICS και OCIMF

0αρκτικήΝέες κατευθυντήριες γραμμές από ICS και OCIMF για τη συμπλήρωση του PWOM έχουν δοθεί οι οποίες και αφορούν στις ναυτιλιακές εταιρίες πλοία των οποίων διαπλέουν αρκτικές ρότες.

Greener Shipping Summit 2019: Τα επιθυμητά πρέπει και να είναι εφικτά για τη μείωση των αέριων ρύπων

0Summit1Δεδομένου ότι η ναυτιλία στέκεται στο κατώφλι του 2020 και κινείται γρήγορα προς το 2023, το 2030 και μέχρι το 2050, είναι σαφές ότι υπάρχει μεγάλη ανησυχία για το πώς θα αντιμετωπιστεί η κατάσταση μετά την 1η Ιανουαρίου όταν τα όρια του ΙΜΟ τίθενται σε ισχύ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter