Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Σε «κόντρα ρότα» ΟΛΠ –ΔΑΛ-Π για το master plan (UPD)

COSCO olp 3

Οκτώ μόλις ημέρες προ της λήξεως της παραταθείσας διαβούλευσης σε «κόντρα ρότα» συνεχίζουν να βρίσκονται ΟΛΠ και ΔΑΛ-Π για το master plan του Οργανισμού. Με την πλευρά της COSCO-ΟΛΠ να έχει καταστήσει σαφή τη θέση της, που δεν έχει αναιρεθεί, σε επιστολή την οποία ως γνωστόν είχε αποστείλει στις 5 Φεβρουαρίου προς τους υπουργούς Οικονομικών, Ναυτιλίας το ΤΑΙΠΕΔ, τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένος και τη Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής.

Να σημειωθεί ότι η ΔΑΛ-Π επανήλθε στο θέμα της διαβούλευσης στις 21 τρέχοντος κάνοντας λόγο για «υποχρεωτική», γεγονός που προσδίδει νέες διαστάσεις, καθώς το όλο ζήτημα είναι σε γνώση των συναρμόδιων υπουργείων και του ΤΑΙΠΕΔ χωρίς ωστόσο να έχει από πλευράς τους καταγραφεί κάποια παρέμβαση.

Δεδομένου ότι ουσιαστικά από χθες το απόγευμα με τις παραιτήσεις των κ. Παπαδημητρίου και Αντωνοπούλου έχουν έρθει στο προσκήνιο ζητήματα περί ανασχηματισμού διαγράφεται ο «κίνδυνος» να παρέλθει το οκταήμερο που εναπομένει για διαβούλευση με τις δύο πλευρές σε αντίθεση με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η πλευρά του ΟΛΠ διεμήνυε εκ νέου στην ΔΑΛ-Π ότι θα δεχθεί από τους φορείς όλες τις επισημάνσεις ενώ ζήτησε και από την ΔΑΛ-Π τις παρατηρήσεις της.

Γεγονός, που δεν αφήνει κανένα περιθώριο πλέον παρανοήσεων για την προαναφερθείσα θέση του ΟΛΠ αναφορικά και με τις επιστολές που έχουν αποσταλεί στα υπουργεία.

Χθες στο περιθώριο της εκδήλωσης στην προβλήτα ΙΙΙ για την έλευση του “COSCO SHIPPING TAURUS” στο λιμάνι του πτυχές της διαβούλευσης για το master plan του Οργανισμού μοιραία αποτέλεσαν αντικείμενο συζητήσεων μεταξύ εκπροσώπων φορέων αλλά και χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Οι οποίες κατέτειναν στο συμπέρασμα ότι το master plan δεν πρέπει να τύχει προσκομμάτων από οποιαδήποτε πλευρά υπό την προϋπόθεση ότι θα ληφθούν υπόψη και οι κάποιες παρατηρήσεις, μερικές εκ των οποίων εστιάζουν σε εμπορικά ζητήματα τη φύση των οποίων έχει ήδη σε γνώση της η πλευρά του ΟΛΠ.

Εκ των συζητήσεων κατέστη προφανές ότι οι εμπλεκόμενοι φορείς από την πλευρά των παραγωγικών τάξεων τάσσονται υπέρ της κίνησης του ΟΛΠ να αλλάξει επι τα βελτίω της εικόνα του λιμένα αλλά και να δραστηριοποιήσει στον υπέρτατο βαθμό την επισκευαστική ζώνη, όταν μάλιστα οι όποιες επενδύσεις θα γίνουν με κονδύλια της COSCO η οποία ήδη από της αναλήψεως του λιμένα έχει δαπανήσει διόλου ευκαταφρόνητα ποσά.

Χθες μάλιστα η επίσημη αναγγελία ότι το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου θα καταπλεύσει στη ζώνη η 80άρα δεξαμενή καταχειροκροτήθηκε από τους παριστάμενους στην εκδήλωση γεγονός που συνηγορεί υπέρ της δυναμικής που θέλει η κινεζική πλευρά να προσδώσει στον Πειραιά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter