Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Τολμηρότερα» μέτρα ζητά η EFIP για μείωση του CO2

0Hamburg Port HHLA inland water vessels

Τη δημιουργία Single European Multimodal Area αλλά και ενδυνάμωση του προγράμματος NAIADES II για την υποστήριξη του τομέα της εσωτερικής ποτάμιας ναυσιπλοΐας πρότεινε η European Federation of Inland Ports (EFIP)για το EU Green Deal. Ειδικότερα η EFIP άσκησε σκληρή κριτική στις προτεραιότητες που καθορίζονται από την πράσινη συμφωνία της ΕΕ που έθεσε η Ευρωπαϊκή Ένωση ως "ανεπαρκείς από μόνες τους" και ανέφερε ότι θα χρειαστούν περαιτέρω μέτρα για να επιτύχει η Ευρώπη τον στόχο της ουδετερότητας στο CO2. Η EFIP μεταξύ των άλλων εκτιμά ότι θα απαιτηθεί μακροπρόθεσμη πολιτική για την εφοδιαστική με έντονη υποστήριξη των ποτάμιων και σιδηροδρομικών μεταφορών συνδυαστικά με τις θαλάσσιες. Πολυτροπικότητα, ψηφιακές τεχνολογίες και καινοτόμοι σχεδιασμοί αποτελούν πτυχές της νέας φιλοσοφίας που πρέπει να διαπνέει τις μεταφορές προκειμένου επιτευχθεί στόχος του EU Green Deal. Η τοποθέτηση EFIP έρχεται σχεδόν παράλληλα με την τοποθέτηση του ESPO ο οποίος στις θέσεις που παρουσίασε μεταξύ των άλλων κάνει λόγο για Multimodal θέματα. Να σημειωθεί ότι την τελευταία εικοσαετία και πλέον η ΕΕ στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών «τρέχει» προγράμματα που υποστηρίζουν την μετατόπιση της διακίνησης φορτίων από τις οδικές στις σιδηροδρομικές και ποτάμιες μεταφορές αλλά και σε εκείνες που «ακουμπούν» στο short sea.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter