Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Βλέπει» το LNG ο Ο.Λ.ΠΑ.

3π

Συζητήσεων συνέχεια για την χρήση του LNG στη ναυτιλία και του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν τα λιμάνια. Σε αυτό το πλαίσιο για τα βασικά σημεία του σχεδιασμού που ακολουθεί ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ για την χρήση του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) ως ναυτιλιακό καύσιμο, αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Παναγιώτης Τσώνης, στην τεχνική σύσκεψη που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Ο κ. Τσώνης αναφέρθηκε αρχικά στο γεγονός ότι η Δυτική Ελλάδα με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ συγκαταλέγεται στις φτωχότερες περιφέρειες της χώρας και ένας από τους βασικούς λόγους της δυσμενούς θέσης της σε οικονομικό και κατά συνέπεια κοινωνικό επίπεδο είναι το γεγονός ότι δεν συνδέεται με τα δίκτυα, κυρίως τα ενεργειακά και τα μεταφορικά. Στην αναφορά του
για το θεσμικό και νομοθετικό πλαίσιο υποδομών Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου σε λιμάνια, επεσήμανε ότι η Δυτική Ελλάδα έχει ενταχθεί ως κόμβος στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου, καθώς και στην Οδηγία (2014/94) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ στον Οδικό Χάρτη Αγοράς Φυσικού Αερίου 2017-2022, στον οποίο αναφέρεται ότι μέχρι 31-12-2022 θα πρέπει να υπάρχουν εγκαταστάσεις LNG στα λιμάνια του Πειραιά και της Πάτρας, μέσω του προγράμματος POSEIDON MED II. Επίσης ενημέρωσε τους μετέχοντες στη σύσκεψη για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο ξεκίνησε την 1η Ιουνίου του 2015 και λήγει την 31η Δεκεμβρίου του 2020. Τέλος ο κ. Τσώνης τόνισε ότι ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ έχει προωθήσει όλες τις μελέτες που απαιτούνται για την δημιουργία μιας μονάδας 3.000 m3 για ναυτιλιακό καύσιμο, η οποία όμως δύναται να επεκταθεί για να καλύψει ανάγκες σε αστικές και βιομηχανικές χρήσεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter