Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ευρώπη: Κοντά στα 22 δις δολάρια θα δαπανήσουν λιμάνια για υποδομές LNG

LNGterminal

«Νερό στο μύλο» των συζητήσεων περί των παραμέτρων που θα διαμορφώσουν στο εγγύς μέλλον την τελική τιμή πώλησης του LNG για χρήση από πλοία έριξαν στοιχεία μελέτης που εστιάζει στις λιμενικές υποδομές για διανομή LNG. Σύμφωνα με τα στοιχεία μελέτης του University Maritime Advisory Services (UMAS) ήδη Ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν δαπανήσει πάνω από μισό δις δολάρια για υποδομές που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για τον ανεφοδιασμό πλοίων με LNG ανεβάζοντας το συνολικό κόστος στα 22 δις δολάρια. Με δεδομένες τις αποφάσεις του ΙΜΟ με ορίζοντα το 2050 για τους αέριους ρύπους και τη μείωση του αποτυπώματος της ναυτιλίας τα στοιχεία έρχονται να συνηγορήσουν υπέρ εκείνων που έχουν υποστηρίξει στις μέχρι σήμερα συζητήσεις για το τελικό κόστος του LNGότι υπάρχουν παράμετροι που θα αυξήσουν το κόστος του κυβικού αλλά και το συνολικό κόστος των επενδύσεων τόσο από πλευράς λιμένων όσο και από τη ναυτιλία αφού ένα μεγάλο μέρος των νεότευκτων πλοίων θα καίει LNG.
Πέραν αυτών των στοιχείων άλλα διάχυτα στοιχεία και εκτιμήσεις που έχουν δει το φώς της δημοσιότητας θέλουν λιμάνια που δεν θα έχουν εγκαταστάσεις για να προμηθεύουν τα πλοία με LNG να «μένουν έξω από τους χάρτες των προσεγγίσεων» με ότι αυτό συνεπάγεται. Μία νεότερη ματιά στον υπό κατασκευή στόλο των νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων δείχνει ότι στην πλειοψηφία τους ως βασικό καύσιμο έχει επιλεγεί το LNG με τις υβριδικές προώσεις να συμπεριλαμβάνουν επίσης και μπαταρίες. Γεγονός που επίσης ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τις λιμενικές υποδομές και τις δυνατότητες φόρτισης των πλοίων. Να σημειωθεί- υπενθυμιστεί τέλος ότι Ολλανδικά αλλά και Γερμανικά λιμάνια «τρέχουν « το θέμα του LNG αλλά και της ηλεκτροπαραγωγής από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter