Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Έτος εμπορευματικών κέντρων το 2018

0000000000 TRAINOSE 1

Έτος εμπορευματικών κέντρων χαρακτηρίζεται το τρέχον έτος καθώς έχουν προγραμματιστεί να γίνουν σημαντικά βήματα για την ανάπτυξή τους. Τρία εμπορευματικά κέντρα αυτά του Θριασίου, του στρατοπέδου Γκόνου στην Θεσσαλονίκη και της Αλεξανδρούπολης βρίσκονται στο επίκεντρο του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα και όχι μόνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία μετά τις διαδικασίες του Ελεγκτικού Συνεδρίου και της Βουλής εντός Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου αναμένεται η έναρξη των αναγκαίων εργασιών για την ανάπτυξη-βελτίωση των σιδηροδρομικών υποδομών και ανοδομών στο Θριάσιο. Όσον αφορά στο Στρατόπεδο Γκόνου, στην Θεσσαλονίκη, με βάση τα μέχρι σήμερα γνωστά ο διαγωνισμός θα γίνει σε δύο στάδια και με δεδομένο ότι η εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει στις 10 Ιουνίου, ενώ στόχος είναι στα τέλη του 2018 να ανακηρυχθεί ο επενδυτής. Για δε το Εμπορευματικό Κέντρο της Αλεξανδρούπολης με προϋπολογισμός έργου της τάξης των 150 εκατ. Ευρώ στόχος είναι έως το τέλος του 2018 να έχουν κατατεθεί δεσμευτικές προσφορές.
Από το απεταξάμην στο συνεταξάμην
Αξίζει να σημειωθεί ότι την περασμένη 20ετία σχεδιασμοί για την ανάπτυξη εμπορευματικών κέντρων «έμειναν επί χάρτου» εξ αιτίας διαφορετικών πολιτικών ως επι το πλείστον επιλογών παρά το γεγονός ότι οι εξελίξεις περί την ανάπτυξη in land ports στην Ευρώπη έτρεχαν με κινηματογραφική ταχύτητα και ήταν προφανές ότι τα εν λόγω κέντρα θα λειτουργούσαν υποστηρικτικά στα λιμάνια. Γεγονός που απεδείχθη με τα λιμάνια της Β. Ευρώπης να κερδίζουν σε όγκους εμπορευμάτων αξιοποιώντας τις συνδυασμένες μεταφορές. Η αξία των τριών εμπορευματικών κέντρων πάντως σήμερα έχει γίνει κατανοητή από όλο το φάσμα των δραστηριοποιούμενων στις συνδυασμένες μεταφορές γεγονός που λειτουργεί και ως μοχλός «πίεσης» στην κυβέρνηση να «τρέξει» τις εξελίξεις για την ανάπτυξή τους καθώς το ενδιαφέρον για αυτά έχει περάσει τα σύνορα της χώρας. Να σημειωθεί τέλος ότι η λειτουργικότητα και αποδοτικότητα των κέντρων εξαρτάται άμεσα από τις σιδηροδρομικές υποδομές αλλά και τη συνδεσιμότητα των λιμένων με τους σιδηροδρομικούς άξονες και βέβαια με τα εμπορευματικά κέντρα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter