Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Θεαματικές αλλαγές φέρνει το 2018 στη λιμενική «βιομηχανία»

0088 OOCL Germany

Ασιατικά και Αφρικανικά λιμάνια φαίνεται ότι θα ευνοηθούν περισσότερο το τρέχον έτος από την δυναμική που αναπτύσσουν οι «συμμαχίες» στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων χάρη στην οποία εκτιμάται ότι θα επέλθουν σημαντικές αλλαγές στο παγκόσμιο λιμενικό τοπίο. Ήδη αναλύσεις από τα μέσα προς τα τέλη του 2017 είχαν κάνει λόγο για ανάπτυξη συνεργιών μεταξύ μικρών και μεγάλων λιμένων, για συνεργασίες σε θέματα εξοπλισμών και εκπαίδευσης αλλά και συνεργασίας σε επίπεδο διακίνησης εμπορευμάτων. Οι πρώτες πάντως ισχυρές ενδείξεις για τις δυνάμεις διαμόρφωσης του νέου σκηνικού ήρθαν από το ευρωπαϊκό έδαφος όπου μεγάλα λιμάνια της Β. Ευρώπης έσπευσαν να «επενδύσουν» στην αναμόρφωση των logistics αλλά και των συστημάτων των συνδυασμένων μεταφορών διασύνδεσης με in land ports , σε κόμβους σε ποτάμιες μεταφορές αλλά και σε ανάλογους κόμβους των σιδηροδρομικών μεταφορών. Σημείο σύγκλισης των αναλύσεων ο ρόλος που πλέον διαδραματίζει ο Κινεζικός θαλάσσιος δρόμος του μεταξιού, χάρη στον οποίο καταδείχθηκε και η μεγάλη γεωπολιτική και οικονομική σημασία του Πειραιά (ΟΛΠ)και τα ποσά που έχουν δαπανηθεί από την Κίνα μέσα στο 2017 για την ανάπτυξη του εν λόγω δρόμου αλλά και του ποσού που δαπανήθηκε ( υπολογίζεται σε 150 δις δολάρια) μέσα στο 17 για βελτίωση μεταφορικών υποδομών σε παγκόσμια κλίμακα. Όσον αφορά στα Αφρικανικά λιμάνια οι εκτιμήσεις θέλουν την ανάπτυξή τους να έρχεται από το short seashipping στην λογική της διασύνδεσης με τις μεγάλες γραμμές Ασίας-Ευρώπης-ΗΠΑ.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter