Τετ04242024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Συζητήσεων συνέχεια για την Πλοηγική

pilot 0000

«Στίγμα» καλών προθέσεων για άμεση όμως επίλυση των χρονιζόντων θεμάτων που αφορούν στις λειτουργίες της Πλοηγικής Υπηρεσίας αναμένουν οι χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων του Πειραιά από την ηγεσία του ΥΝΝΠ. Προχθές στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τη συμπλήρωση 95 χρόνων συνεχούς προσφοράς της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης (Δ.Ν.Ε.) ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Π. Κουρουμπλής αναφέρθηκε στο εν λόγω θέμα το οποίο νωρίτερα είχε θίξει ο πρόεδρος της Δ.Ν.Ε. κ. Ι. Χατζηαντωνίου πυροδοτώντας εκ νέου ένα νέο κύκλο συζητήσεων μεταξύ χρηστών που παρέστησαν στην εκδήλωση οι οποίες εστίασαν κατά κύριο λόγο στην αναγκαιότητα λύσης που θα ικανοποιεί στο σύνολό τους χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Να σημειωθεί ότι κύκλοι των χρηστών θεωρούσαν «ώριμη την πρόταση» για «πέρασμα» της Πλοηγικής στον πάροχο των λιμενικών υπηρεσιών καθώς , όπως υποστήριζαν, την τελευταία δεκαετία και πλέον, που η Δ.Ν.Ε. έχει καταδείξει το πρόβλημα για τις λειτουργίες του λιμένα, έχουν «χορτάσει υποσχέσεις, καλές προθέσεις» αλλά και σχεδιασμούς επίλυσης των προβλημάτων.

Που όμως παραμένουν.

Ωστόσο στην εν λόγω υπόθεση φαίνεται ότι καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει η «οικονομική παράμετρος».

Και τούτο διότι στην σοβούσα οικονομική συγκυρία τα κονδύλια που απαιτούνται για τη βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής μάλλον δεν μπορούν να εξευρεθούν από τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομίας και Ναυτιλίας πολύ δε μάλλον να γίνει ένας σημαντικός προσλήψεων πλοηγών για την ουσιαστική-πραγματική κάλυψη των αναγκών του λιμανιού του Πειραιά η κίνηση του οποίου εσχάτως έχει ανέβει με γεωμετρική πρόοδο.

Καλά πληροφορημένες πηγές ανέφεραν ότι για την εν λόγω παράμετρο έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις αλλά δεν διαφάνηκε «πεδίο συμφωνίας» τόσο μεταξύ χρηστών όσο και μεταξύ χρηστών και υπουργείου.

Να σημειωθεί ότι η υφιστάμενη ευρωπαϊκή λιμενική πολιτική «αφήνει παράθυρο» για εξεύρεση λύσης υπό την προϋπόθεση ότι θα διασφαλίζεται ο αναγκαίος ανταγωνισμός προς όφελος των χρηστών αλλά και του επιπέδου παροχής υπηρεσιών κάτι, που σιωπηρά μεν, δεν αρνείται το αρμόδιο υπουργείο από το οποίο ωστόσο οι χρήστες αναμένουν τη δέουσα λύση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter