Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Μάχες» σιδηροδρομικές για τα «κουτιά» του Πειραιά…

DSCN24041

«Μάχες» σιδηροδρομικές, και μάλιστα διεθνείς, βλέπουν στο ορίζοντα αναλυτές του τομέα των συνδυασμένων μεταφορών το ενδιαφέρον των οποίων έχει τραβήξει εσχάτως το λιμάνι του Πειραιά και η δυναμική που θα προσδώσει σε αυτό η COSCO. Πέραν του «στενού» ενδιαφέροντος για τα δρώμενα στον Ελλαδικό χώρο με τους περί του ΟΣΕ διαγωνισμούς οι ειδικοί διαβλέπουν σιδηροδρομικές εταιρίες από Γερμανία (DB), Αυστρία(QBB), Ιταλία αλλά και Γαλλία να δίνουν «μάχη» για την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και οχημάτων από και προς το λιμάνι του Πειραιά. Καθώς το cabotage για τις εμπορευματικές –σιδηροδρομικές μεταφορές στον ευρωπαϊκό χώρο αποτελεί παρελθόν η ευκαιρία του Πειραιά «μαγνητίζει» το ενδιαφέρον κάτι βέβαια που δεν έχει διαλάθει της προσοχής της COSCO. Το άκρως ενδιαφέρον βέβαια εστιάζει στον σιδηροδρομικό άξονα που θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με λιμάνι της Β. Ευρώπης στο οποίο ήδη κατέχει θέση η COSCO και με δεδομένο ότι ο «θαλάσσιος δρόμος του μεταξιού» , που προωθεί η Κίνα, με βάση τους μέχρι σήμερα γνωστούς σχεδιασμούς διασύνδεει τον Πειραιά με το εν λόγω λιμάνι της Β. Θάλασσας σιδηροδρομικά. Εκ των στοιχείων καθίσταται προφανές ότι η εν λόγω «μάχη» διατηρεί στο επίκεντρο τις δυνατότητες αξιοποίησης των ελληνικών σιδηροδρομικών υποδομών και τις περί αυτών συζητήσεις αλλά και την COSCO καθώς είναι γνωστό ότι ο ανταγωνισμός βαίνει υπέρ του πελάτη που στην περίπτωση είναι η Κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία-μέλος της «δεύτερης» μεγαλύτερης «συμμαχίας» στον κόσμο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter