Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Λιμάνια : «Νύν υπέρ πάντων» το...management

gioiatauro1

Μπορεί η κερδοφορία των λιμένων της ΕΕ, ιδίως των ευρισκόμενων στο βορρά της να οφείλεται στο ότι τα εμπορευματοκιβώτια «πέφτουν με καταιγιστικούς ρυθμούς από τον ουρανό» αλλά το θέμα που αναδύεται τώρα είναι στο... management.

Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν τα επιτελικά στελέχη λιμένων της ΕΕ να βρίσκονται «επί ποδός πολέμου» καθώς, ναι μεν οι στόχοι για το διαρρεύσαν εξάμηνο κατέστησαν εφικτοί, αλλά οι δρομολογημένες εξελίξεις με τις «συμμαχίες» και συνεργασίες μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων δεν δικαιολογούν εφησυχασμούς.

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες λιμάνια της ΕΕ με «πρόσωπο» στη Μεσόγειο επίσης βρίσκονται σε ανάλογη κατάσταση επιπροσθέτως και για την επιβατηγό τους «πελατεία» με δεδομένο ότι η «βιομηχανία» της κρουαζιέρας «αλληθωρίζει» προς νέους προορισμούς σε Καραϊβική αλλά και τις θάλασσες της Ν. Κίνας όπου το πολιτικο-οικονομικό σκηνικό δεν έχει τη ρευστότητα εκείνου της Μ. Θάλασσας αλλά και γενικότερα της ανατολικής Μεσογείου.

Ουσιαστικά το εξάμηνο του έτους «έκρινε» εν πολλοίς την αποδοτικότητα και κυρίως αποτελεσματικότητα των managers που κατάφεραν να προσθέσουν κέρδη, γεγονός που στηρίζει το επιτυχημένο της σχέσης τους με το πελατειακό τους δυναμικό.

Που στην περίπτωση των βόρειων λιμένων της ΕΕ επεκτείνεται με το cluster των ποτάμιων μεταφορών όπου και εκεί αναμένεται κοσμογονία. Μόλις πρόσφατα το "theseanation" αποκάλυψε στοιχεία της φιλοσοφίας του προγράμματος bayrolo μεταξύ Ολλανδικού λιμένα και των logistics της Βαυαρίας τα συμπεράσματα του οποίου και αναμένει η διοίκηση του Ολλανδικού λιμένα προκειμένου να επαυξήσει το πελατειακό του δυναμικό «αφουγκραζόμενο» τις διαθέσεις της αλυσίδας των logistics.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter