Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Λιμενική πολιτική: «Δεμένα» στη γραφειοκρατία τα υδροπλάνα (;)

ydroplano54

«Δεμένα» και αυτή τη χρονιά στη γραφειοκρατία τα υδροπλάνα (;). Οι πρώτες ενδείξεις αυτό προοιωνίζουν, αν και τα συναρμόδια υπουργεία που φαίνεται να έχουν «τρέξει» το ζήτημα της δρομολόγησης υδροπλάνων σε διάφορες γραμμές ελέω της τουριστικής ανάπτυξης μάλλον έχουν ξεχάσει το «γραφειοκρατικό τέρας» και τα προβλήματα που δημιουργεί.

Στην ευρύτερη ζώνη του θαλάσσιου μετώπου της Αττικής , εκτός της πρότασης του ΟΛΠ, δεν υπάρχει ακόμη κανένα νέο ως προς την τοποθεσία που θα επιλεγεί τελικά ως βασική αφετηρία των υδροπλάνων, παρά το γεγονός ότι ιστορικά τουλάχιστον, τα υδροπλάνα λίγο προ του παγκοσμίου πολέμου και λίγο μετά από αυτόν είχαν βάση στο τότε στρατιωτικό αεροδρόμιο που βρισκόταν στο δέλτα Φαλήρου.

Συνακόλουθο της κατάστασης είναι η αδυναμία να εξελιχθούν τα κατάλληλα έργα και βέβαια να αναπτυχθούν οι όποιες επενδύσεις από επενδυτικά σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και είναι σε γνώση των συναρμοδίων υπουργείων.

Από την άλλη πλευρά και όσον αφορά στα της νησιωτικής χώρας η «πρόβλεψη» στο νομοσχέδιο που έρχεται για τον θαλάσσιο τουρισμό και αφορά στα «πλωτά ντόκα» ναι μεν φαίνεται να δίνει μία διέξοδο, η οποία ωστόσο «απέχει» καθώς στο εν λόγω εγχείρημα υπεισέρχονται και παράγοντες που σχετίζονται με την ασφάλεια τόσον των εγκαταστάσεων όσο και όλων όσων σχετίζονται με τις διαδικασίες από-προσθαλάσσωσης ενός αεροσκάφους. Κατά πληροφορίες δεν έχει οριστεί «επίσημα» ακόμη και σήμερα το επίπεδο συνεννόησης των κατά τόπους λιμενικών αρχών με τις αρχές που παρακολουθούν τους αεροδιαδρόμους και γενικά τις πτήσεις αεροσκαφών παρά το γεγονός ότι στη Δυτική Ελλάδα είχαν λειτουργήσει υδροπλάνα επιτυχώς.

Επίσης και με βάση την λιμενική πολιτική το θέμα των ιδιωτικών και μη υδατοδρομίων, της αξιοποίησης ΣΔΙΤ και λοιπών χρηματοδοτικών εργαλείων επίσης φαίνεται να αποτελεί θέμα το οποίο έχουν καταδείξει εσχάτως οι ενδιαφερόμενοι να επενδύσουν στον τομέα των υδροπλάνων.

Να σημειωθεί τέλος ότι η Ελλάδα για φέτος αποτελεί έναν από τους κυριάρχους σε ευρωπαϊκό επίπεδο αεροπορικούς προορισμούς δεδομένου της αύξησης του τουριστικού ρεύματος αλλά και του ενδιαφέροντος αεροπορικών εταιριών χαμηλού και μη κόστους να προσθέσουν προσεγγίσει σε αεροδρόμια νησιωτικών συγκροτημάτων που διαθέτουν-αποτελούν διάσημους νησιωτικούς προορισμούς .

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter