Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Εξελίξεων συνέχεια στα Αμερικανικά λιμάνια

Americas Ports Freight System Recognized in MAP 21 Surface Transportation Bill Reauthorization

Ανατολή εναντίον Δύσης; Ο λόγος για τα Αμερικανικά λιμάνια όπου τα τελευταία στοιχεία εμφανίζουν τα ευρισκόμενα στην δυτική πλευρά να «παλεύουν» να διατηρήσουν τα επίπεδα κινήσεων σε TEU’s κοντά στα περσινά επίπεδα της ίδια περιόδου (τρίμηνο). Αν και η εικόνα επιδέχεται, σύμφωνα με τους αναλυτές, πολλών εξηγήσεων οι παράμετροι που υπεισέρχονται καθιστούν την εικόνα αυτή θολή και σε βαθμό τέτοιο που να μην είναι ικανή να δώσει προγνωστικά για το εξάμηνο ή για τους πλέον τολμηρούς πως θα τρέξει το 2016.

Διώρυγα του Παναμά, κόστος καυσίμων, περίπλους της Αφρικής ή διέλευση μέσω Σουέζ, εξέλιξη συμμαχιών, δρομολογήσεις μεγάλων πλοίων κλπ αποτελούν συναρτώμενα των παραμέτρων που θα διαμορφώσουν την τελική εικόνα.

Πρόσφατα πάντως και ενώ είχαν δρομολογηθεί οι εξελίξεις για την ανάπτυξη της συμμαχίας στην οποία μετέχει η CMA-CGM η εν λόγω εταιρία «φρέναρε» τα σχέδια της να καλύψει με εβδομαδιαίες προσεγγίσεις τα λιμάνια στη δυτική πλευρά με έξι μεγάλης μεταφορικής ικανότητας πλοία της. Και μέσα σε όλα αυτά το θέμα των αυτοματισμών έρχεται να προσθέσει μία ακόμη παράμετρο που θα παίξει προσεχώς καθοριστικό ρόλο καθώς ήδη φαίνεται πως «παγιώνεται η άποψη» ότι τα μεγάλα πλοία θα πρέπει να εξυπηρετούνται τάχιστα και σε τέτοιο βαθμό ώστε οι αφιξο-αναχωρήσεις τους να μην υπερβαίνουν σε απόκλιση χρόνου τα ορισμένα από τα επιτελικά στελέχη που είναι επιφορτισμένα με τον έλεγχο των σέρβις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter