Πεμ04182024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

DNV GL: Υπάρχουν και τα 24άρια...

maersk mc kinney moller-9

Ουδεμία έκπληξη για τους απανταχού ναυπηγούς αλλά «πανικού» συνέχεια για τις διοικήσεις λιμένων.Αιτία το γεγονός ότι ο μεγάλος νηογνώμονας κατέστησε σαφές ότι είναι εφικτή η ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με δυναμικό 24.000 TEU's.

H ανακοίνωση σχεδόν «συνέπεσε» με τους «εορτασμούς» για το προς ώρας μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της CHINA το οποίο και είχε επισκιάσει τους περίφημους γίγαντες της MAERSK.

Το ερώτημα που αναφύεται πάντως είναι που είναι το «ανώφλι» στην κατασκευή τέτοιων πλοίων και ποια λιμάνια πλέον ανά τον κόσμο θα αναλάβουν ρόλο εξυπηρέτησης τέτοιων πλοίων. Και μάλιστα όταν σήμερα ήδη επικρατεί προβληματισμός έως και πανικός στις διοικήσεις των λιμένων ανά τον κόσμο που σπεύδουν είτε να προμηθευτούν την τελευταία λέξη σε ηλεκτρομηχανικούς εξοπλισμούς είτε να αναθεωρήσουν επί τα βελτίω τα προγράμματα επίγειας εξυπηρέτησης των εμπορευματοκιβωτίων.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι διοικήσεις των λιμένων εκτιμάται ότι θα λυθούν κάπου στα μέσα του πρώτου εξαμήνου του 2015 καθώς οι «συμμαχίες» θα ξεκαθαρίσουν ποια πλοία των στόλων τους πάνε που και τι θα κάνουν σε κάθετες και οριζόντιες γραμμές.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter