Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Υπό συζήτηση άρθρα του ν/σ για τα σκάφη αναψυχής

skafi anapsihis

Όλα όσα έχουν αναρτηθεί στη «Διαύγεια» θα ληφθούν υπόψη διαγενομένων των διαδικασιών που αναφέρονται στα σκάφη αναψυχής αλλά και στο θέμα που ανέκυψε στην ακτοπλοΐα με τα περί δρομολόγησης πλοίου σε «έκτακτες ανάγκες». Με βάση τα στοιχεία το νομοσχέδιο θα εξεταστεί στις επιτροπές της Βουλής την προσεχή εβδομάδα οπότε και αναμένεται να επέλθουν οι όποιες βελτιωτικές παρεμβάσεις.

Να σημειωθεί ότι όσον αφορά στα των σκαφών αναψυχής έχουν διατυπωθεί ενστάσεις από φορείς ως προς το γραφειοκρατικό σκέλος των προβλεπόμενων αλλά και ως προς την αποτελεσματικότητά τους προς το ζητούμενο που είναι η ενδυνάμωση του συγκεκριμένου τομέα του θαλάσσιου τουρισμού.

Από την άλλη πλευρά και στο ακτοπλοϊκό ζήτημα εμφανίζεται «σύμπλευση» ως προς το θέμα της άρσης του αρ. 26 από το προτεινόμενο σχέδιο νόμου μεταξύ ναυτεργατικών συνδικαλιστικών φορέων και ΣΕΕΝ αλλά ως γίνεται αντιληπτό με διαφορετική αιτιολογία αφού οι συνδικαλιστές θέτουν θέμα δημιουργίας απεργοσπαστικού μηχανισμού και ο ΣΕΕΝ μία δέσμη τελείως διαφορετικών θεμάτων. Μάλιστα στη «Διαύγεια» ο ΣΕΕΝ στις παρατηρήσεις του θέτει τα ακόλουθα ερωτήματα:

-Ποιος και με ποια κριτήρια καθορίζει την «ελάχιστη επικοινωνία»;
-Γιατί η απόφαση ΥΝΑ δεν δημοσιεύεται στο ΦΕΚ;
-Γιατί η απόφαση αυτή «δεν θεμελιώνει ουδεμία αξίωση αστικής φύσεως κατά του Δημοσίου»;
-Οι υποχρεώσεις αυτές θα επιβάλλονται στις ακτοπλοϊκές γραμμές αλλά και στις συνδέσεις με τρίτες χώρες και σε πλοία με άλλες ευρωπαϊκές σημαίες ή τούτο θα συμβαίνει μόνο στα πλοία με ελληνική σημαία;
Για τους παραπάνω λόγους, όπως αναφέρεται ζητείται η άμεση άρση του αρ. 26 από το προτεινόμενο σχέδιο νόμου, καταλήγει ο ΣΕΕΝ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter