Η Ιαπωνία θα χρηματοδοτήσει την παραγωγή καυσίμων υδρογόνου και αμμωνίας

0ydrogono ape energeia

Καθώς η ώθηση για καθαρά καύσιμα κερδίζει έδαφος, η Ιαπωνία κάνει μια μεγάλη επένδυση στοιχηματίζοντας στο υδρογόνο για να απανθρακοποιήσει τους κρίσιμους βιομηχανικούς τομείς της. Χθες, η ιαπωνική κυβέρνηση ενέκρινε ένα σχέδιο για την παροχή επενδύσεων άνω των 107 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την προμήθεια υδρογόνου τα επόμενα 15 χρόνια. Η χρηματοδότηση προορίζεται να προέλθει από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Το σχέδιο αυτό αποτελεί αναθεώρηση της βασικής στρατηγικής υδρογόνου της Ιαπωνίας, που δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 2017. Ο νέος στόχος είναι να αυξηθεί η προσφορά υδρογόνου έξι φορές από το σημερινό επίπεδο των 2 εκατομμυρίων τόνων σε περίπου 12 εκατομμύρια τόνους έως το 2040. Επιπλέον, η κυβέρνηση σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει την εισαγωγή συνθετικών καυσίμων και αμμωνίας χρησιμοποιώντας υδρογόνο.
Η στροφή της Ιαπωνίας προς μια οικονομία υδρογόνου είναι έγκαιρη, δεδομένου ότι βιομηχανίες όπως η ναυτιλία βρίσκονται στα πρόθυρα μιας πράσινης μετάβασης. Ήδη υπάρχει η αίσθηση στους ναυτιλιακούς κύκλους ότι η αμμωνία θα μπορούσε να γίνει το πιο προτιμώμενο καθαρό καύσιμο. Ο ιαπωνικός ναυπηγικός τομέας έχει στηρίξει τις ελπίδες του για κερδοφορία στην κατασκευή πλοίων μηδενικών εκπομπών.
Επί του παρόντος, ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων επενδύει σε πλοία έτοιμα για μεθανόλη με περισσότερα από 80 πλοία υπό παραγγελία, συμπεριλαμβανομένων των Maersk, CMA CGM και COSCO. Ωστόσο, η Imabari και η Mitsui Shipbuilding έχουν ήδη εν εξελίξει έργα για την κατασκευή πλοίων που κινούνται με αμμωνία και η κυβέρνηση υποστηρίζει την έρευνα για κινητήρες που τροφοδοτούνται με αμμωνία. Η πεποίθηση είναι ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία μπορεί να πειστεί (ή να ρυθμιστεί) σε μια μετάβαση προς την αμμωνία και το υδρογόνο μόλις επιλυθούν οι τεχνικές προκλήσεις.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн