Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Κραυγή αγωνίας από τους κατασκευαστές σκαφών: Ζητούν την απόσυρση του τέλους αναψυχής

hdfdh

Την απόσυρση του αντιαναπτυξιακού αυτού άρθρου 86 ή το μέτρο αυτό να εφαρμόζεται σε σκάφη ολικού μήκους πάνω από 12 μέτρα έτσι ώστε να μη θιγεί η ελληνική παραγωγή η οποία στο ολικό μήκος των 5 μέτρων αντιστοιχεί στο 92% των κατ΄ έτος πωλούμενων σκαφών ζητάει ο Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Πολυεστερικών και Άλλων Σκαφών, Παρελκομένων Εξαρτημάτων Εμπόρων και Υπηρεσιών (Σ.Ε.ΚΑ.ΠΛ.Α.Σ.-Π.Ε.Ε.Υ.). Με επιστολή που κατέθεσε το ΔΣ στην Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής το ΔΣ του Συνδέσμου επισημαίνει για την υπερφορολόγηση:

«Το συνακόλουθο αποτέλεσμα των φοροεισπρακτικών αυτών μέτρων ήταν/είναι να μειωθεί ο κύκλος εργασιών μας και η σταδιακή πτώση να φθάσει στο 89%.
Τα επίσημα στατιστικά στοιχεία από τα Λιμεναρχεία αποδεικνύουν ότι ποσοστό πάνω από 80% των κατ’ έτος λεμβολογούμενων μικρών σκαφών είναι ελληνικής κατασκευής.

Δεν αποτελούν προϊόντα ενδοκοινοτικής απόκτησης ή εισαγωγής από τρίτες χώρες με όποιους το γεγονός αυτό, αυτονόητους βεβαίως, συνειρμούς συνεπάγεται.

Το σκάφος δεν είναι βιομηχανικό προϊόν και η κατασκευή του ολοκληρώνεται, από την αρχή μέχρι το τέλος, με χειρονακτική εργασία.

Το σκάφος δεν αποδίδει έσοδα στο κράτος μόνον κατά τη διάθεσή του στην αγορά και τη θέση του σε λειτουργία.

Το σκάφος με τις άδειες, ανανεωμένες περιοδικά, με τις οποίες εφοδιάζεται για την αξιοπλοΐα του είναι μια μικρή μηχανή συνεχούς παραγωγής εσόδων για το κράτος...

 

Πηγή: protothema.gr

 

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter