Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

LET’S FERRY: Συνεργασία με το Lufthansa City Center (LCC)

LCC2 News 885X485

Σε συνεργασία προχωρά το Lufthansa City Center (LCC), το μεγαλύτερο travel agency franchise δίκτυο στον κόσμο, με την Let's Ferry, την κορυφαία πλατφόρμα online κρατήσεων.


Πιο συγκεκριμένα η συνεργασία διασφαλίζει ότι οι πελάτες του LCC έχουν μια εύκολη και απλοποιημένη διαδικτυακή αναζήτηση και κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, συνδυάζοντας αξιόπιστες υπηρεσίες με ταχύτητα και υψηλή ποιότητα, αλλά και πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα και προσφορές μέσω του ιστότοπου: www.letsferry.com
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Lufthansa City Center (LCC) αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο με ειδίκευση στην παροχή εξατομικευμένων τουριστικών υπηρεσιών, που ιδρύθηκε πρώτη φορά το 1991. Εστιάζει, δε, στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων τόσο για αναψυχή όσο και για την επαγγελματικά ταξίδια συνδυάζοντας την ευελιξία και την καινοτομία με την παροχή ενός ολοκληρωμένου χαρτοφυλακίου υπηρεσιών.
Υπενθυμίζεται ότι το παγκόσμιο δίκτυο franchise ταξιδιωτικών πρακτορείων της Lufthansa City Center περιλαμβάνει περίπου 500 συνεργάτες σε περισσότερες από 85 χώρες, μέσα από το όποιο διασφαλίζεται η παροχή υψηλής στάθμης υπηρεσιών και υποστήριξη των πελατών του LCC με άμεσο τρόπο σε τοπικό επίπεδο.
«Η συνεργασία του LCC αποτελεί ένα σημαντικό σταθμό για την πορεία ανάπτυξης της LET’S FERRY. Λειτουργεί ως επιβράβευση της υψηλής ποιότητας παροχής υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρία μας αλλά και δίνει ώθηση για την απόκτηση περαιτέρω τεχνογνωσίας. Επίσης διευρύνει την γκάμα του πελατολογίου μας σε επίπεδο υπηρεσιών b2b» ανέφερε χαρακτηριστικά η Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Digital Director της LET’S FERRY.
Από την πλευρά του o επικεφαλής του Τμήματος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης (Head of Business Development) της LET’S FERRY, Στέλιος Μπεκυράς, αφού τόνισε ότι η συνεργασία φέρνει κοντά δύο κορυφαίες εταιρίες στον κλάδου τους, υπογράμμισε ότι η παροχή υπηρεσιών στο travel agency LCC αποτελεί την αρχή ενός νέου κύκλου ανάλογων συνεργασιών που αναμένονται εν όψει της νέας σεζόν, το 2022. «Πιστεύουμε στη δύναμη της συνεργασίας και στην αξιοποίηση με αμοιβαίο όφελος, συνεργιών σε όλο το φάσμα της παροχής υπηρεσιών στον κλάδο των ταξιδίων και του τουρισμού. Άλλωστε η LET’S FERRY έχει αναπτύξει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες και ψηφιακές λύσεις που διευκολύνουν κάθε πλευρά ζήτησης τόσο σε επίπεδο b2b όσο και b2c, της ταξιδιωτικής αγοράς» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπεκυράς.
Υπενθυμίζεται ότι η LET’S FERRY είναι μια πολυβραβευμένη online πλατφόρμα κρατήσεων που συνδυάζει αξιόπιστες υπηρεσίες, ταχύτητα και λειτουργικότητα τελευταίας τεχνολογίας. Παρέχει εύκολη, γρήγορη και απλοποιημένη online αναζήτηση και κρατήσεις εισιτηρίων. Ειδικά, σε ό,τι έχει να κάνει με την ακτοπλοΐα, μέσω του ιστότοπου www.letsferry.com, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν εισιτήρια για περισσότερα από 230 λιμάνια σε όλο τον κόσμο, επιλέγοντας μάλιστα πολλαπλές διαδρομές σε μία μόνο κράτηση. Επίσης δίνεται η επιλογή για κράτηση στα πιο γρήγορα δρομολόγια, στις καλύτερες διαθέσιμες τιμές. Όλα αυτά με πανεύκολη περιήγηση και με αξιοποίηση δεδομένων για διαθεσιμότητες που έρχονται σε πραγματικό χρόνο και απόλυτη ασφάλεια πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή μέσω PayPal.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter