Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ποδαρικό με ναυτικά ατυχήματα το 2015

normanatlantic1

Με δύο ναυτικά ατυχήματα στη Βόρεια Θάλασσα έκανε ποδαρικό το 2015, ενώ την ίδια στιγμή υπό διερεύνηση βρίσκεται το τελευταίο μεγάλο ατύχημα που συνέβη το προηγούμενο έτος με το Norman Atlantic. Να σημειωθεί ότι τη τρέχουσα χρονιά έχουν επικαιροποιηθεί θέματα νομικής φύσεως που αφορούν στα επιβατηγά πλοία και ειδικότερα στα κρουαζιερόπλοια μετά και τη περίπτωση του κρουαζιερόπλοιου της Costa.

Όπως ανέφερε και το TheSeaNation ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ Koji Sekimizu έχει ζητήσει την επίσπευση της διερεύνησης του ατυχήματος του Norman Atlantic.

Καθώς όπως επίσης το TheSeaNation έχει γράψει ήδη έχουν ξεκινήσει συζητήσεις σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων αλλά και Επιτροπών του ΙΜΟ για την βελτίωση των οδηγιών και του πλαισίου που θα αφορά γενικότερα τα επιβατηγά οχηματαγωγά και επιβατηγά πλοία.

Ωστόσο και στις τρεις περιπτώσεις των ατυχημάτων που συνέβησαν καθοριστικό ρόλο έπαιξε ο ανθρώπινος παράγοντας καθώς θεωρείται σίγουρη παρέμβαση του όπως οι ειδικοί έχουν από ετών επισημάνει.

Να σημειώσουμε ότι τα τελευταία χρόνια τα θέμα της εμπλοκής του ανθρώπινου παράγοντα έχει εξελιχτεί στο μεγαλύτερο πονοκέφαλο των αρμοδίων καθώς είναι προφανές ότι όποιο επίπεδα αυτοματισμών και εάν επιλεγεί τη τελική απόφαση αλλά και ορθή χρήση την έχει ο άνθρωπος.

Θεωρείται σίγουρο επίσης ότι το προσεχές διάστημα θα διερευνηθεί και το ψυχολογικό μέρος καθώς είναι γνωστό ότι είναι διαφορετικές οι αντιδράσεις σε κατάσταση στρες από συνήθεις ασκήσεις αιφνίδιες και μη.

Πολύ δε περισσότερο όταν επικρατούν ακραίες συνθήκες είτε καιρικές είτε σε εξέλιξη ενός ατυχήματος είτε κα του συνδυασμού αυτών όπως στην περίπτωση του Norman Atlantic.
Τούτου δοθέντος είναι άγνωστο εάν το προσεχές διάστημα θα υπάρξουν νέες κατευθυντήριες οδηγίες που θα συμπεριλαμβάνουν μέσα την συμπεριφορά των πληρωμάτων σε ακραίες συνθήκες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter