Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Λ. Σιγάλας: «Μία μείωση του ΦΠΑ, από το 13% στο 6% θα μείωνε την τιμή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και το ακτοπλοϊκό εισιτήριο θα γινόταν πιο ελκυστικό»

0ΛουκαςΣιγάλαςΓια τα προβλήματα με τα οποία είναι αντιμέτωπος ο κλάδος της ακτοπλοΐας από τις συνέπειες του ρωσο-ουκρανικού πολέμου, της επακόλουθης ενεργειακής κρίσης με το υψηλό κόστος των καυσίμων να επιβαρύνει αισθητά τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις, αλλά και για το πολύ υψηλό επίπεδο των ναυτικών και του προσωπικού της εταιρείας, μίλησε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό πρακτορείο Ειδήσεων, ο νέος διευθύνων σύμβουλος των Μινωϊκών Λουκάς Σιγάλας.

Eλληνικό καλοκαίρι σημαίνει .... ταξίδια με τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES!

0ANEK LINES ELYROS DECKΗ ΑΝΕΚ LINES ξεκινάει για άλλη μία χρονιά τα δημοφιλή καλοκαιρινά ημερήσια δρομολόγια για Κρήτη και σηματοδοτεί & επίσημα την έναρξη του φετινού καλοκαιριού.

Σύστημα Εμπορίας Ρύπων της ΕΕ: Εξαίρεση της ακτοπλοΐας μέχρι το 2030

barelidis ypoyrgperivaΣτο Συμβούλιο Υπουργών Περιβάλλοντος της Ε.Ε. που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 28 Ιουνίου στο Λουξεμβούργο επετεύχθη, μετά από ολονύχτιες διαπραγματεύσεις, συμφωνία επί πέντε νομοθετικών προτάσεων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, σε συνέχεια σχετικής συμφωνίας που επετεύχθη στο Ευρωκοινοβούλιο στις 21 Ιουνίου, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας..

Την Ελλάδα και τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, εκπροσώπησε ο Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, Πέτρος Βαρελίδης.

Βασικό θέμα του Συμβουλίου αποτέλεσε η αναθεώρηση του Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (ΣΕΔΕ-ETS) με τη σταδιακή ένταξη της ναυτιλίας από το 2024, και τη δημιουργία του αυτόνομου ΣΕΔΕ για τις οδικές μεταφορές και τα κτίρια το 2027. Αποφασίστηκε, επίσης, η σύσταση του Κοινωνικού Κλιματικού Ταμείου (Social Climate Fund) στο οποίο θα διοχετευθεί μέρος των εσόδων από το αυτόνομο ΣΕΔΕ για την αντιστάθμιση των πιθανών κοινωνικοοικονομικών επιπτώσεων και τη στήριξη των πολιτών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Παράλληλα, υιοθετήθηκε η πρόταση Κανονισμού για τα πρότυπα επιδόσεων των εκπομπών CO2 από τα καινούργια επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Με την πρόταση αυτή επιδιώκεται η επιτάχυνση της μετάβασης στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών, με την απαίτηση μείωσης των μέσων εκπομπών νέων αυτοκινήτων κατά 55% από το 2030 και 100% από το 2035 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021 και κατά 50% και 100% για τα νέα ημιφορτηγά, αντίστοιχα. Έτσι, από το 2035 το σύνολο των νέων αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών θα έχουν μηδενικές εκπομπές.

Επιπρόσθετα συμφωνήθηκε η αναθεώρηση του Κανονισμού LULUCF, ο οποίος θέτει έναν συνολικό στόχο της Ε.Ε. για την απομάκρυνση του άνθρακα από φυσικές καταβόθρες (όπως τα δάση και οι δασικές εκτάσεις), που ισοδυναμεί με 310 εκατ. τόνους εκπομπών CO2 έως το 2030 σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κλιματικό Νόμο.

Αναθεωρήθηκε, επιπλέον, ο κανονισμός επιμερισμού των προσπαθειών, ο οποίος αυξάνει το στόχο μείωσης των εκπομπών σε τομείς εκτός ΣΕΔΕ στο 40% μέχρι το 2030 σε σχέση με το 2005, έναντι του 30%, που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Η χώρα μας θα πρέπει να συνεισφέρει κατά 22,7% σε μειώσεις εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε σχέση με τα επίπεδα του 2005 έναντι 16% που είναι σήμερα.

Το σύνολο των προτάσεων διασφαλίζει τη μείωση των εκπομπών σε επίπεδο Ε.Ε. κατά 55% σε σχέση με το 1990 όπως προβλέπεται στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία.

Ο Γ.Γ. Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, στις παρεμβάσεις του, υπενθύμισε την ένθερμη υποστήριξη της Ελλάδας στην υιοθέτηση φιλόδοξων στόχων, όπως άλλωστε αποτυπώθηκε και με την πρόσφατη υιοθέτηση του πρώτου Εθνικού Κλιματικού Νόμου. Υποστήριξε, επίσης, τη δημιουργία ισχυρού Κοινωνικού Κλιματικού Ταμείου με σκοπό την άμβλυνση των κοινωνικών επιπτώσεων από την ένταξη των οδικών μεταφορών και των κτιρίων στο ΣΕΔΕ και ειδικότερα τη στήριξη των ευάλωτων νοικοκυριών.

Περαιτέρω, ζήτησε την παροχή πρόσθετων πόρων στη χώρα ως αντιστάθμισμα για την ένταξη της ναυτιλίας στο ΣΕΔΕ, πρόσθετα μέτρα για τις αεροπορικές και ακτοπλοϊκές μεταφορές στα νησιά καθώς και ενίσχυση των μέτρων για τη στήριξη των εξαγωγών των βιομηχανικών κλάδων (όπως η τσιμεντοβιομηχανία, η παραγωγή αλουμινίου κλπ.) που επηρεάζονται αρνητικά από την υιοθέτηση του μηχανισμού συνοριακής προσαρμογής άνθρακα (CBAM) και την κατάργηση των δωρεάν δικαιωμάτων εκπομπών που λαμβάνουν σήμερα.

Κλείνοντας, υποστήριξε την ανάγκη υιοθέτησης μια ισόρροπης συμφωνίας που θα εξασφαλίζει υψηλή φιλοδοξία ως προς τους κλιματικούς στόχους και διασφάλιση επαρκών πόρων για την επίτευξη των στόχων αυτών ιδίως από τις λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες της Ε.Ε. με αντίστοιχη μεταφορά πόρων από τα πιο πλούσια κράτη μέλη της Ε.Ε..

Η δέσμη νομοθετικών προτάσεων που υιοθετήθηκε περιλαμβάνει σημαντικά οφέλη για τη χώρα. Ειδικότερα:

-Η Ελλάδα εντάσσεται στο Ταμείο Εκσυγχρονισμού από το οποίο θα λάβει, για την περίοδο 2024 – 2030, τα έσοδα από τον πλειστηριασμό 19.493.000 δικαιωμάτων εκπομπών σημερινής αξίας περίπου 1,65 δισ. € (με βάση τη σημερινή τιμή CO2).
-Αποκρούστηκαν οι προσπάθειες μείωσης του συνολικού ύψους του Κοινωνικού Κλιματικού Ταμείου, το οποίο τελικά θα διαθέτει 59 δισ. € για την περίοδο 2027 – 2032 από τα οποία η Ελλάδα θα λάβει το 5,52%, δηλαδή 3,26 δισ. €, το 35% των οποίων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την άμεση εισοδηματική ενίσχυση των ευάλωτων νοικοκυριών.
-Δόθηκαν στη χώρα μας επιπλέον 6,86 εκατ. δικαιώματα για τα έτη 2024 – 2030 (αξίας περίπου 580 εκ. € με βάση τη σημερινή τιμή CO2) ως αντιστάθμισμα στην ένταξη της ναυτιλίας στο ΣΕΔΕ.
-Δόθηκε η δυνατότητα εξαίρεσης από την ένταξη στο ΣΕΔΕ έως το 2030 της ακτοπλοΐας και ορισμένων εμπορικών πλοίων για τις πλόες προς ή από νησιά έως 200.000 κατοίκων.
-Σε ότι αφορά τη ναυτιλία, κατόπιν αιτήματός μας, ως υπόχρεος για τη συμμετοχή στο ΣΕΔΕ ορίστηκε ο ναυλωτής αντί του πλοιοκτήτη.
-Βελτιώθηκε η γεωγραφική ισορροπία των έργων στο Ταμείο Καινοτομίας με τη δυνατότητα διεκδίκησης περισσότερων έργων από Ελληνικές επιχειρήσεις και της πρόβλεψης για ειδικές προσκλήσεις για έργα απανθρακοποίησης της ναυτιλίας.
-Θεσπίστηκε οριζόντιος μηχανισμός Βιώσιμων Εναλλακτικών Καυσίμων για τις αερομεταφορές με αξιοποίηση 20 εκ. δικαιωμάτων για την κάλυψη του 70% της διαφοράς της τιμής μεταξύ κηροζίνης και εναλλακτικών καυσίμων, εφόσον το αεροσκάφος ανεφοδιάζεται με εναλλακτικά καύσιμα σε ποσοστό άνω του 4% που είναι το ελάχιστο υποχρεωτικό σύμφωνα με την ενωσιακή νομοθεσία. Παράλληλα προβλέπεται ότι για τις πτήσεις σε αεροδρόμια νησιών με έκταση μικρότερη των 10.000 τ. χλμ. θα καλύπτεται το 100% της διαφοράς της τιμής.
-Προβλέφθηκε πιο σταδιακή κατάργηση των δωρεάν δικαιωμάτων εκπομπών στις εξαγωγικές βιομηχανίες που ανήκουν στους κλάδους που επηρεάζονται από το CBAM.
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσουν συζητήσεις με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για όλες τις νομοθετικές προτάσεις, με στόχο την θεσμοθέτηση του νομοθετικού πακέτου εντός του 2022 και την επίτευξη των φιλόδοξων ενωσιακών κλιματικών στόχων, που θα καταστήσουν την Ε.Ε. κλιματικά ουδέτερη και θα συμβάλουν στην ενίσχυση της ενεργειακής της ασφάλειας.

Νέα γραμμή από Θεσσαλονίκη προς Λήμνο & Μυτιλήνη με το ταχύπλοο CHAMPION JET 1 της SEAJETS

0champion jet 1 01 1 aΗ SEAJETS ανακοινώνει την έναρξη δρομολογίων του CHAMPION JET 1 από Θεσσαλονίκη προς Λήμνο και Μυτιλήνη Λέσβου. Το CHAMPION JET 1 ξεκινάει τα ταξίδια του από τις 12 Ιουλίου και θα σας ταξιδεύει κάθε Τρίτη πρωί στις 7.00 από Θεσσαλονίκη προς:

Πρωτοβουλία Πλακιωτάκη- Μακρή για εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά αναπληρωτών εκπαιδευτικών

0Πλακ Μακρή 1Τα Υπουργεία Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και Παιδείας & Θρησκευμάτων εκκίνησαν, για μία ακόμη φορά, την πρωτοβουλία, για την παροχή έκπτωσης από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες στα εισιτήρια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι οποίοι στελέχωσαν τις δομές εκπαίδευσης των νησιών της χώρας, για το σχολικό έτος 2021-2022 προκειμένου να διευκολυνθούν για την μετάβασή τους στον τόπο μόνιμης διαμονής τους.

Από τον Ιούλιο η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σμύρνης

0ΠλακΣυσκΕντός του Ιουλίου αναμένεται να εγκαινιαστεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σμύρνης, η οποία θα εκτελείται μέσω Μυτιλήνης, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, παραπέμποντας για περισσότερες λεπτομέρειες στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) και στην εταιρεία που θα εκτελεί τα δρομολόγια.

Ενδιάμεση προσέγγιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Σμύρνης - Θεσσαλονίκης το λιμάνι της Μυτιλήνης

0lesvosΤο Επιμελητήριο Λέσβου, "με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση" ανακοίνωσε σήμερα ότι μετά την επικοινωνία που είχε ο πρόεδρος του Βαγγέλης Μυρσινιάς με τον Γιώργο Θεοδόση, πρόεδρο της Ναυτιλιακής Εταιρείας LEVANTE FERRIES, που θα εκτελεί την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σμύρνης με τη Θεσσαλονίκη, εντάσσεται το λιμάνι της Μυτιλήνης ως ενδιάμεσος σταθμός της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Σμύρνης - Θεσσαλονίκης.

Το SANTORINI PALACE ταξιδεύει στην Τήνο από Κυριακή 3/7!

0SantoriniPalaceΟι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνουν το επιβατικό κοινό, ότι το υπερσύγχρονο και πολυτελές High Speed Catamaran SANTORINI PALACE θα προσεγγίζει το νησί της Τήνου με έκτακτα δρομολόγια από Ηράκλειο και Πειραιά. Επωφεληθείτε από τις μοναδικές προσφορές και πραγματοποιήστε άμεσα το ταξίδι σας σε έναν από τους κορυφαίους προορισμούς των Κυκλάδων.

Γ. Πλακιωτάκης: Αναμένω καλά νέα για την επταετή εξαίρεση της ελληνικής ακτοπλοΐας από το Σύστημα Εμπορίας Ρύπων της ΕΕ

0ΠλακιοΒουλή66Ψηφίστηκε, με ευρεία πλειοψηφία, από την ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τίτλο "Κύρωση Κώδικα Νομοθεσίας θαλάσσιων ενδομεταφορών και δικαιωμάτων επιβατών". Συγκεκριμένα, "ναι" ψήφισαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και Κίνημα Αλλαγής, "όχι" ΚΚΕ και ΜέΡΑ25, ενώ "παρών" δήλωσε η Ελληνική Λύση.

"Κατέπλευσαν" αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

0επιβατεςΣε νέα, δεύτερη αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων των επιβατών για το 2022, προχώρησαν από 15/06 στις περισσότερες γραμμές οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, καθώς το συνεχώς αυξανόμενο κόστος των καυσίμων έχει εκτινάξει τη λειτουργική δαπάνη ενός πλοίου στο 70%.

Κατατέθηκε προς κύρωση ο Κώδικας Νομοθεσίας Θαλασσίων Ενδομεταφορών

0επιβατεςΚατατέθηκε προς κύρωση στη Βουλή ο “Κώδικας Νομοθεσίας θαλάσσιων ενδομεταφορών και δικαιωμάτων επιβατών”.

Πρώτο ταξίδι έτυχε ναύλος... από Λεμεσό για Πειραιά (video)

peireas lemesos ploioΞεκινά στις 12.00 σήμερα το πρώτο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο από Κύπρο για την Ελλάδα. Το πλοίο M/V Daleela, αναμένεται να φτάσει την Δευτέρα το απόγευμα στο λιμάνι του Πειραιά όπου θα πραγματοποιηθεί τελετή υποδοχής του πλοίου, παρουσία της Υφυπουργού Τουρισμού της Ελλάδας, Σοφίας Ζαχαράκη στις 19:00, στο τερματικό Β’ «Θεμιστοκλής».
Στο πρώτο ταξίδι του M/V Daleela θα επιβιβαστούν 173 άτομα, μεταξύ αυτών οι Υφυπουργοί Ναυτιλίας και Τουρισμού, Βασίλης Δημητριάδης και Σάββας Περδίος, ο Δήμαρχος Λεμεσού, Νίκος Νικολαΐδης, Βουλευτές, δημοσιογράφοι και μέλη της ομάδας που εργάστηκε για το όλο εγχείρημα, όπως αναφέρουν τα κυπριακά μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Προηγήθηκε στο λιμάνι της Λεμεσού τελετή, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας της Κύπρου Νίκου Αναστασιάδη
Το πλοίο θα πραγματοποιήσει τη φετινή σεζόν συνολικά 22 ταξίδια, τέσσερα τον Ιούνιο, οκτώ τον Ιούλιο, επτά τον Αύγουστο και τρία τον Σεπτέμβριο
Ως ιστορικό γεγονός καταγράφεται η επανέναρξη της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας. Μετά από 21 χρόνια και το τελευταίο ταξίδι, που έγινε στις 8 Οκτωβρίου 2001 με το πλοίο Salamis Star, η ακτοπλοϊκή σύνδεση των δυο χωρών γίνεται από σήμερα πραγματικότητα και αυτό, κατά κύριο λόγο, αποδίδεται στις εντατικές και επίμονες προσπάθειες που κατέβαλε το Υφυπουργείο Ναυτιλίας και ο ίδιος ο Υφυπουργός, Βασίλης Δημητριάδης, ο οποίος κατάφερε να εξασφαλίσει καλύτερους όρους από τις Βρυξέλλες, μετά την αποτυχία του πρώτου διαγωνιστικού εγγράφου.
«Οι προσπάθειες και η σκληρή δουλειά του Υφυπουργείου, των συνεργατών μου, η προσπάθεια που έγινε από την Κυβέρνηση έχει καρποφορήσει. Επιτέλους είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αυτό για το οποίο δεσμευτήκαμε στους πολίτες για εναλλακτική συνδεσιμότητα», ανέφερε στο ΚΥΠΕ ο Βασίλης Δημητριάδης.
Την ίδια ώρα εξέφρασε την ικανοποίηση του από την ανταπόκριση του κοινού, καθώς οι κρατήσεις έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες και σημείωσε ότι πρώτιστο για το Υφυπουργείο είναι η ασφάλεια των επιβατών και του πλοίου, το οποίο επιθεωρήθηκε δυο φορές, όπως είπε, όπου επιβεβαιώθηκε το αξιόπλοο του και το γεγονός ότι συνάδει με τα επίπεδα ασφάλειας που προνοούν οι διεθνείς και ευρωπαϊκοί κανονισμοί.
Μεταξύ των δυο επιθεωρήσεων, συνέχισε ο κ. Δημητριάδης, «καταγράφηκε μια σημαντική ανακαίνιση της προσφερόμενης υπηρεσίας, που δεν ήταν υποχρέωση του ανάδοχου (Scandro Holding Ltd), όμως έχει αντιληφθεί πλήρως τη ψυχοσύνθεση των Κυπρίων και νομίζω ότι αυτό που θα βιώσουν οι πρώτοι επιβάτες είναι ένα πλοίο που παρέχει τις δέουσες υπηρεσίες εστίασης, ψυχαγωγίας και διαμονής».
«Αν και οχηματαγωγό επιβατικό, οι επιβάτες μπορούν να βρουν στο πλοίο υπηρεσίες εφάμιλλες με κρουαζιερόπλοια και προσωπικά είμαι ικανοποιημένος με τα όσα έχω δει», είπε ενώ υπέδειξε πως «οι τιμές είναι πολύ ελκυστικές, αν διαπιστώσει κανείς τι ισχύει αυτή την περίοδο με άλλους τρόπους μεταφοράς».
Λέγοντας πως «κάθε αρχή και δύσκολη», ο Υφυπουργός Ναυτιλίας υπογράμμισε πως θα ήταν έκπληξη αν δεν παρουσιαστούν κάποιες ελλείψεις, προβλήματα και παρατηρήσεις από επιβάτες στα πρώτα ταξίδια, υπενθυμίζοντας ότι, για το σκοπό αυτό, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνουν μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .
«Έχω δώσει οδηγίες, να δίνεται απάντηση εντός 24ωρου και ειδικά αν είναι παράπονα που έχουν να κάνουν με τους όρους της σύμβασης ή με διευκρινίσεις προς τον ανάδοχο», ανέφερε και πρόσθεσε ότι «σε κάθε περίπτωση είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε παράπονα και εισηγήσεις και ν’ ανταποκριθούμε άμεσα».
Ο Βασίλης Δημητριάδης σημείωσε ακόμη πως, με δεδομένο και την ανταπόκριση επιβατών από την Ελλάδα για χρήση της υπηρεσίας, «εκπληρώνεται ακόμη ένας στόχος, που είναι να δοθεί ώθηση στο θαλάσσιο τουρισμό και ενδεχομένως, αυτή η υπηρεσία να διαμορφώσει τις προϋποθέσεις για να τον αναπτύξουμε περαιτέρω».
«Θέλουμε αυτή η υπηρεσία να προβάλλεται σωστά, να αγκαλιαστεί από το κοινό και να παραμείνει μόνιμα όπως αξίζει να την απολαμβάνει ο κάθε συμπολίτης μας», κατέληξε στη δήλωση του ο κ. Δημητριάδης.

 

 

Παραλαβή του Aero 2 Highspeed

0AERO 2 HIGHSPEED Photo 2Η ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ («Attica Group»), μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την παραλαβή του νεότευκτου catamaran Aero 2 Highspeed που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας.

Παρουσίαση του 3D ηλεκτροκίνητου οχηματαγωγού πλοίου «ELECTRIC DREAΜ» σε συνεργασία της WIMA με το Blue Lab

0ηλεκ66Το Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας για τη Γαλάζια Ανάπτυξη του Δήμου Πειραιά Blue Lab συνεργάστηκε με την ελληνική ένωση Worldwide Industrial & Marine Association (WIMA) με έδρα τον Πειραιά, προκειμένου να κατασκευάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα μέσω 3D εκτύπωσης, τη μακέτα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχηματαγωγού πλοίο «ELECTRIC DREAΜ».

«Αποδράστε» στις Κυκλάδες με το Santorini Palace Απο Πέμπτη 09/06

0SantoriniPalaceΟι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ συνδέουν τον Πειραιά και το Ηράκλειο με τις Κυκλάδες και σας ταξιδεύουν με το υπερσύγχρονο, πολυτελές High Speed Catamaran SANTORINI PALACE. Οργανώστε τις καλοκαιρινές σας αποδράσεις, απολαύστε το ταξίδι με την υψηλή ποιότητα και τις υπηρεσίες των Μινωικών Γραμμών με ανταγωνιστικές τιμές και μοναδικές προσφορές.

Χρονική εξαίρεση στην ακτοπλοΐα για καθαρά καύσιμα με απόφαση ΕΕ- Δήλωση Πλακιωτάκη

0Πλακιωτάκης Την περιορισμένη χρονική εξαίρεση των πλοίων της ακτοπλοΐας από τον κανονισμό για καθαρότερα καύσιμα, αλλά και την αναγνώριση της ευθύνης του εμπορικού διαχειριστή ("commercial operator") του πλοίου όταν αυτός επιλέγει το καύσιμο που θα χρησιμοποιηθεί, περιλαμβάνονται στις αποφάσεις του Συμβουλίου Υπουργών Θαλασσίων Μεταφορών της ΕΕ, που συνεδρίασε στο Λουξεμβούργο.

Παρέλαβε το Aero 1 Highspeed η ATTICA

0AERO 1 HIGHSPEED Photo 1aΗ ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ («Attica Group»), μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την παραλαβή του νεότευκτου catamaran Aero 1 Highspeed που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας.

Ελέγχους στις γραμμές Ελλάδας Ιταλίας ξεκινάει η ΠΝΟ

PNOΕλέγχους για να διαπιστώσεις αν ακολουθούνται οι όροι εργασίας και αμοιβής των ναυτεργατών στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας ξεκινάει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου με τη Σμύρνη - Στις 17/06 το πρώτο δρομολόγιο

0επιβατεςΗ Λέσβος είναι το πρώτο νησί του Αιγαίου που συνδέεται με τη Σμύρνη με απευθείας ακτοπλοϊκό δρομολόγιο.

Εννέα βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2022

0TOURISM AWARDS 2022Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη βράβευσή της με 9 βραβεία στα Tourism Awards 2022 που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications.

Έναρξη δρομολογίων προς Αστυπάλαια από την Dodekanisos Seaways

0ΔωδεκανησοςΣιΗ Dodekanisos Seaways ανακοίνωσε την έναρξη δρομολογίων προς την Αστυπάλαια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter