Τετ07082020

Last updateΤετ, 08 Ιουλ 2020 1pm

Το υδρογόνο «εξετάζει» η MAERSK

maersk triple e portoffelixstowe

Τη χρήση του υδρογόνου ως καυσίμου που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μέσα μεταφοράς της εφοδιαστικής «εξετάζει» η MAERSK.

Προς τούτο συνήψε συμφωνία με τους DSV Panalpina, DFDS, SAS και Ørsted για την ανάπτυξη και τη χρήση του εν λόγω καυσίμου. Βασικός στόχος της συναφθείσα συμφωνίας είναι η κατασκευή μιας «πρωτοποριακής» εγκατάστασης παραγωγής υδρογόνου με ορίζοντα το 2023 παράγοντας με ορίζοντα το 2030 πάνω από 250.000 τόνους καυσίμων για πλοία, φορτηγά, αεροπλάνα ,καθιστώντας την τη μεγαλύτερη εγκατάσταση του είδους της στον κόσμο. Εάν υλοποιηθεί όπως προβλέπεται, το έργο θα βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Κοπεγχάγης και θα μπορούσε να προμηθεύσει ανανεώσιμο υδρογόνο για λεωφορεία μηδενικών εκπομπών της Movia και φορτηγά βαρέως τύπου τα οποία διαχειρίζεται η DSV Panalpina, μεθανόλη για τα πλοία της Maersk και καύσιμα e-κηροζίνης για αεροπορικές μεταφορές από τα αεροδρόμια της Κοπεγχάγης. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της A.P. Moller – Maersk, Søren Skou μεταξύ άλλων τόνισε ότι η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές στον τομέα των μεταφορών είναι ένα σημαντικό και σύνθετο έργο που απαιτεί συνεργατικές συνεισφορές από κάθε εταιρεία, οργανισμό και χώρα.
Να σημειωθεί τέλος ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που διέρρευσαν στο Bloomberg στο αναθεωρημένο Green Deal της Κομισιόν, που θα παρουσιάσει σήμερα η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν προβλέπεται μεταξύ των άλλων να αντληθούν 30 δισ. ευρώ από το υφιστάμενο ευρωπαϊκό ταμείο καινοτομίας για την ανάπτυξη σχεδίων πράσινου υδρογόνου, που μπορούν να περιορίσουν τις εκπομπές καυσαερίων σε ορισμένες από τις πιο ρυπογόνες βιομηχανίες, όπως είναι οι χαλυβουργίες και οι βιομηχανίες τσιμέντου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter