Παρ11162018

Last updateΠαρ, 16 Νοε 2018 2pm

SeaNation790X90

Συμφωνίες εγκατάστασης συστημάτων scrubbers σε πέντε πλοία Capesize, για την Seanergy Maritime Holdings Corp

0Seanergy Maritime Η Seanergy Maritime Holdings Corp. (NASDAQ: SHIP) ανακοινώνει τη σύναψη συμφωνιών εγκατάστασης συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (“scrubbers”) σε πέντε από τα πλοία τύπου Capesize της.

Με την «σφραγίδα» της «Med Tugs» η ναυγαιρεσία του «Νέαρχος» στην Σαντορίνη

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται από προχθές οπότε και ολοκληρώθηκε από δύτες η εκτίμηση της ζημιάς του, η επιχείρηση αποκόλλησης του φορτηγού πλοίου «Νέαρχος» και μεταφοράς του σε ασφαλές αγκυροβόλιο, η οποία πραγματοποιείται με ρυμουλκά ναυαγοσωστικά σκάφη της κοινοπραξίας «Med Tugs».

Όπως είναι ήδη γνωστό το φορτηγό πλοίο «Νέαρχος» προσάραξε το περασμένο Σάββατο ανατολικά της νησίδας Νέα Καμένη, στην Σαντορίνη με αποτέλεσμα να προκληθεί ζημιά στο αριστερό μέρος της πλώρης του, ενώ ταυτόχρονα σημειώθηκε και εισροή υδάτων στα διπύθμενα του, η οποία ωστόσο έλέγχθηκε άμεσα.

Στο σκάφος υπήρχαν 13 μέλη πληρώματος. Πέντε επιβάτες οδηγοί πέντε βυτιοφόρων τα οποία μεταφέρουν jet fuel και τα οποία συνεχίζουν να παραμένουν εγκλωβισμένα μέσα στο «Νέαρχος».

Στο σημείο της προσάραξης έσπευσε άμεσα το ναυαγοσωστικό σκάφος «Karapiperis 18» της «Med Tugs» προκειμένου να υποστηρίξει το έργο των σκαφών του Λιμενικού Σώματος, ενώ χθες η κοινοπραξία έστειλε στην Σαντορίνη άλλα δύο ναυαγοσωστικά της, ιπποδύναμης 4.000 ίππων το καθένα, ένα πλωτό γερανό και ένα ακόμη βοηθητικό σκάφος (Μπάριζα).

Η ισχυρή παρουσία της κοινοπραξίας στο συγκεκριμένο σημείο, μεταξύ των άλλων, διασφαλίζει και την αποτελεσματική προστασία της Σαντορίνης από ένα πιθανό περιστατικό θαλάσσιας ρύπανσης. Η κοινοπραξία παράλληλα έχει ήδη σχεδιάσει την πλήρη αποκατάσταση του «Νέαρχος» και συγκεκριμένα:

-        Την στεγανοποίηση του ρήγματος.

-        Την ασφαλή μετάγγιση των καυσίμων του πλοίου.

-        Την ανάπτυξη πλωτών φραγμάτων για τον έλεγχο τυχόν θαλάσσιας ρύπανσης.

-        Την ασφαλή μεταφορά του σκάφους σε ασφαλές αγκυροβόλιο, και

-        Την ασφαλή απομάκρυνση των πέντε βυτιοφόρων με jet fuel που μεταφέρει.

Αυτή είναι η τρίτη ειδική αποστολή που αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας τα ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά σκάφη της κοινοπραξίας «Med Tugs» μέσα στον Οκτώβριο.

Οι δύο προηγούμενες επιχειρήσεις ναυαγαιρεσίας αφορούσαν η πρώτη το, πλήρους φορτίου, φορτηγό πλοίο «Hercules» ναυπηγήσεως του 2006 και ένα σκάφος αναψυχής στην Μύκονο.

Όπως είναι ήδη γνωστό στην κοινοπραξία «Med Tugs» συμμετέχουν οι εταιρίες Vernicos Tugs & Salvage, Spanopoulos Group, Lyboussakis Towage & Salvage και Karapiperis Towage & Salvage.

Η «Med Tugs», είναι μια από τις μεγαλύτερες κοινοπραξίες ναυαγαιρεσίας στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη της Μεσογείου. Διαχειρίζεται περισσότερα από 30 σκάφη ειδικών τύπων μεταξύ των οποίων ρυμουλκά, ναυαγοσωστικά, καταπολέμησης θαλάσσιας ρύπανσης, και συλλογής και αποκομιδής υγρών καταλοίπων πλοίων. Η συνολική αξία του στόλου αυτού αγγίζει τα 100 εκατομμύρια ευρώ.

Και οι τέσσερις εταιρίες συνολικά παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε περισσότερα από 40.000 πλοία ετησίως τα οποία προσεγγίζουν στην Ελλάδα, απασχολούν σχεδόν 300 ναυτικούς, καθώς επίσης διαθέτουν και ένα ισχυρό και έμπειρο στελεχιακό δυναμικό στην ξηρά.

Τα σκάφη της κοινοπραξίας «Med Tugs» μπορούν να αναπτυχθούν άμεσα όπου κληθούν σε όλη την Ευρώπη, αλλά και την Μεσόγειο, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη και κυρίως άμεση πρόσβαση στους πραγματικούς χειριστές ενός συμβάντος μέσα απο ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον επικοινωνίας με ότι αυτό συνεπάγεται, μεταξύ άλλων και για το κόστος των όποιων εργασιών. nearxos 708

Η ΕΕΕ καλωσορίζει τα αποτελέσματα της 73ης Συνόδου MEPC του ΙΜΟ για τα ναυτιλιακά καύσιμα

rupoi ploion6H Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (EEΕ) , με ανακοίνωσή της , καλωσορίζει την απόφαση της 73ης Συνόδου της Επιτροπής Προστασίας του Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC 73) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (UN ΙΜΟ) (Λονδίνο, 22-26/10/2018) να εξετάσει και να αντιμετωπίσει τις σοβαρές επιπτώσεις στην ασφάλεια καθώς και τις σχετικές προκλήσεις που απορρέουν από την εφαρμογή του νέου ορίου 0,5% περιεκτικότητας σε θείο στα ναυτιλιακά καύσιμα από την 1/1/2020.

ΙΜΟ: Θα εξετάζονται τα προβλήματα ασφαλείας με τα νέα καύσιμα - Δεν αναβάλλεται η χρήση τους

rypoi ploiwn 1Χθες αργά το βράδυ και μετά από έντονες διεργασίες η Επιτροπή Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του ΙΜΟ που συνεδριάζει στο Λονδίνο κατέληξε σε ένα συμβιβασμό που προβλέπει αφενός την εφαρμογή μιας διαδικασίας συλλογής από τον ΙΜΟ, πληροφοριών γύρω από την εφαρμογή των νέων καυσίμων, ενώ παράλληλα συμφώνησε ότι δεν υπάρχει θέμα καθυστέρησης στην έναρξη εφαρμογής του νέου κανονισμού.

Θέμα HFO για την Αρκτική έθεσε η CAA στον ΙΜΟ

rupoi ploion6Θέμα οριστικής κατάργησης της χρήσης heavy fuel oil στις Αρκτικές ρότες ,στο χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει ο ΙΜΟ, έθεσε εκ νέου η Clean Arctic Alliance (CAA) στη συνεδρίαση του Marine Environment Protection Committee (MEPC).

«Τρέχουν» κοινό project Wartsila και Arista Shipping μείωσης των αέριων ρύπων

0mixaniΑπό κοινού project στόχος του οποίου είναι η μείωση των αέριων ρύπων των πλοίων και επίτευξης των στόχων που έχει θέσει ο ΙΜΟ «τρέχουν Wartsila και Arista Shipping.

Υπολογιστής κόστους της sulphur cap από τον Drewry

rupoi ploion6«Νερό στο μύλο» των συζητήσεων για την αποτίμηση του κόστους από την sulphur cap ενόψει του 2020 έριξε ο Drewry παρουσιάζοντας ένα υπολογιστικό μοντέλο το οποίο επιτρέπει την κατά περίπτωση αποτίμηση του κόστους και των επιβαρύνσεων στις τιμές των καυσίμων από τους πλοιοκτήτες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ