Παρ11222019

Last updateΠαρ, 22 Νοε 2019 6pm

Βραδύτερη η ανάπτυξη του κλάδου των εμπορευματοκιβωτίων

containerships

Ο ρυθμός ανάπτυξης των εισερχόμενων στις ΗΠΑ εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκε από 5,1% το 2018 σε 2,6% τον Αύγουστο του 2019.

Σύμφωνα με μια ανάλυση της Bimco, προς τα τέλη του 2018, οι έμποροι λιανικών αγαθών των ΗΠΑ εφοδιάζονταν προϊόντα νωρίτερα από την αναμενόμενη προθεσμία, ενόψει της προγραμματισμένης αύξησης των δασμών τον Ιανουάριο του 2019. Αν και ανάλογη αύξηση των δασμών των κινεζικών προϊόντων κατά 10% προγραμματίζεται για τις 15 Δεκεμβρίου και θα είναι συνολικού ύψους 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η BIMCO δεν αναμένει την ίδια εικόνα πρώιμου εφοδιασμού της αγοράς,, λόγω της αυξημένης αβεβαιότητας σχετικά με τη φημολογούμενη εμπορική συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ-Κίνα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αμερικανικής κυβέρνησης, μια συμφωνία εμπορίου ΗΠΑ-Κίνας έχει συμφωνηθεί κατ 'αρχήν, αλλά είναι αβέβαιη η ημερομηνία εφαρμογής της. Πάντως ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, ο εμπορικός πόλεμος έχει ήδη βλάψει τη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων δεν επηρεάσθηκε μόνο από τον εμπορικό πόλεμο αλλά και από την ταυτόχρονη επιβράδυνση των οικονομιών του πλανήτη.

Ο δείκτης εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας (CCFI), που παρακολουθεί 10 κινεζικούς λιμένες, μειώθηκε κατά 6% από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο στις 795 μονάδες την 1η Οκτωβρίου 2019.

Ο στόλος των εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να αυξηθεί κατά 3,6% για ολόκληρο το έτος 2019 και με την επιβράδυνση της αύξησης της ζήτησης, το ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης πρόκειται να επιδεινωθεί το 2019 και το 2020.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter