Τετ06262019

Last updateΤρι, 25 Ιουν 2019 6pm

DNV GL :Παράδοση LNG τεχνολογίας με ένα νέο Aframax design

Capesize bulker

Ένα από κοινού development project (Joint Development Project) του DNV GL με την Κορεάτικη DHSC έχει σαν αποτέλεσμα ένα “έτοιμο για κατασκευή” design ενός Aframax τάνκερ, το οποίο χρησιμοποιεί LNG καύσιμα, προσφέροντας στην βιομηχανία μία ελκυστική επιλογή για συμμόρφωση με τους περιορισμούς σχετικά με τις εκρροές ρύπων.
Με το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) να κερδίζει έδαφος, ως ένα φιλικότερο προς το περιβάλλον καύσιμο πλοίων, η Daehan Shipbuilding Corporation (DHSC), η κορυφαία εταιρεία στην κατασκευή Aframax δεξαμενόπλοιων στην Κορέα, εντόπισε την ανάγκη για ανάπτυξη της γνώσης και της ικανότητας σχετικά με την τεχνολογία των LNG καυσίμων. Προκειμένου να κερδίσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η DHSC επικεντρώνεται στα φιλικά προς το περιβάλλον και αποδοτικά ως προς τα καύσιμα τάνκερς, εξυπηρετώντας την αυξανόμενη ζήτηση για πλοία, που όχι μόνο είναι σε συμφωνία με τους επι του παρόντος και μελλοντικούς κανονισμούς ρύπων, αλλά χαρακτηρίζονται και από έναν ιδιαίτερα μικρό οικολογικό αντίκτυπο. Η εταιρία δεν είχε σχεδιάσει gas-fueled πλοία στο παρελθόν και στράφηκε στον DNV GL για υποστήριξη. Τον Ιούλιο του 2018 οι δύο εταιρίες λάνσαραν ένα JDP (Joint Development Project), με σκοπό να διαμορφώσουν ένα έτοιμο για κατασκευή σχέδιο 115,000 dwt Aframax LNG fueled τάνκερ.

Το Joint Development Project αποφέρει άμεσα αποτελέσματα

Ο DNV GL παρείσχε εμπεριστατωμένες τεχνικές συμβουλές για το εγχείρημα. Ο Vidar Dolonen, Regional Manager της Κορέας και Ιαπωνίας του DNV GL – Maritime δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε επιλεγεί από την DHSC ως συνεργάτες για το project. Την επιλογή μας αυτήν, την εκλαμβάνουμε ως μία εκδήλωση εμπιστοσύνης στις ικανότητές μας στα gas-fueled πλοία. Σαν πρώτο βήμα στηρίξαμε την DHSC στην κατανόηση του IGF Code και των κανόνων μας». Επιπροσθέτως, ο νηογνώμονας καθοδήγησε τους κατασκευαστές ως προς τη διαδικασία της προετοιμασίας των απαραίτητων εγγράφων του συγκεκριμένου σχεδίου, προκειμένου αυτό να εγκριθεί.
Με τη μεταφορά γνώσης σαν κεντρικό άξονα, η DHSC συμπεριέλαβε πακέτα σχεδίων για τα on board LNG συστήματα του Aframax και τα υπέβαλε στο DNV GL’s Approval Centre Korea για αξιολόγηση και έγκριση. Χάρη στην ενδελεχή προετοιμασία, ο DNV GL είχε τη δυνατότητα να παραχωρήσει στους κατασκευαστές το Approval in Principle (AiP) για το εν λόγω σχέδιο κατά τα τέλη του Δεκέμβρη, του έτους 2018. Το ολοκληρωμένο σχέδιο είναι πλέον έτοιμο για εκτέλεση και διαθέσιμο για τους ενδιαφερόμενους πελάτες. «Εκτιμούμε τις προσπάθειες του DNV GL να εξασφαλίσει ένα επιτυχές JDP. Κρίνεται αναγαίο να διευρύνουμε και να εμβαθύνουμε τις τεχνικές μας ικανότητες, προκειμένου να καταφέρουμε να εκπληρώσουμε το όραμα της DHSC, που δεν είναι άλλο, από το να αποτελεί το κορυφαίο ναυπηγείο μεσαίου μεγέθους στην Κορέα και ο DNV GL είναι το σωστός συνεργάτης για να το καταφέρουμε», δήλωσε ο Yong-Duk Park, CEO & President της DHSC.

Δεξαμενές στο Κατάστρωμα για ασφάλεια

Ένα χαρακτηριστικό-κλειδί του σχεδιασμού του δεξαμενόπλοιου είναι η διπλού καυσίμου, χαμηλής πίεσης κύρια μηχανή, η οποία μπορεί να λειτουργεί με MGO ή LNG. Το πλοίο διαθέτει δύο Type-C δεξαμενές, οι οποίες έχουν χωριτικότητα 850 κυβικών μέτρων έκαστη. Καστασκευασμένες από χάλυβα με περιεκτικότητα 9% σε νικέλιο, ένα υλικό που συνήθως χρησιμοποιείται σε κρυογενικές εφαρμογές, οι δεξαμενές και το σύστημα χειρισμού των καυσίμων βρίσκονται στο κατάστρωμα, μπροστά από τα καταλύματα του πληρώματος, με τις δεξαμενές να έχουν μια διαμήκη κατεύθυνση προς το πλοίο. Αυτή η τοποθέτηση σε ανοιχτό χώρο πάνω από τις δεξαμενές φορτίου είναι προτιμότερη για τάνκερς που μεταφέρουν πετρέλαιο ή αγαθά για λόγους ασφαλείας: σε περίπτωση διαρροής φορτίου, δεν θα υπάρξει η δυνατότητα για συσσώρευση αυτού σε επικίνδυνα επίπεδα εντός ενός περιορισμένου χώρου και στη συνέχεια να αναφλεγεί με την παρουσία ηλεκτιρκού εξοπλισμού, ή άλλων εύφλεκτων πηγών. Επιπλέον, χωρίς τις δεξαμενές καυσίμων, δεν θα υπάρχει σπατάλη χώρου προοριζόμενου για το εμπόρευμα, κάτι που θα συνέβαινε αν χρησιμοποιείτο membrane tank system.
Οι Type-C δεξαμενές είναι σχεδιασμένες να διαχειρίζονται ιδιαίτερα υψηλές πιέσεις και βαθμό φορτώματος από άλλους αντίστοιχους τύπους. Θεωρούνται πολύ ασφαλείς και αξιόπιστες, είναι συγκριτικά εύκολο να κατασκευαστούν και μπορούν να αντέξουν την αύξηση της πίεσης που προκαλείται από το boil-off gas. Η DHSC αφήνει την επιλογή του design της δεξαμενής -double walled ή foam insulated- στον πελάτη.

Προώθηση του σχεδίου

Με μια ηγετική θέση στην αγορά στον τομέα των Aframax, η DHSC έχει πλέον ένα εγκεκριμένο σχέδιο και μια πηγή τεχνολογίας, που μπορεί να είναι σε συμφωνία με τους κανονισμούς για το ανώτατο όριο θείου (Sulphur cap), οι οποίοι θα τεθούν σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου του 2020. Από ένα δελτίο τύπου για τη βιομηχανία προέκυψαν διάφορα ερωτήματα από πλοιοκτήτες και brokers, οι οποίοι θέλησαν να μάθουν περισσότερα για τη DHSC και αυτό το νέο σχέδιο. Η DHSC σκοπεύει να επισκεπτεί αρκετούς πλοιοκτήτες στη Νορβηγία, την Ελλάδα, τη Νοτιοανατολική Ασία και άλλες χώρες για να παρουσιάσει το σχέδιο και ευελπιστεί ότι θα ακολουθήσουν συμβόλαια για νέες κατασκευές. «Πιστεύουμε ότι η ολοκλήρωση αυτού του κοινού development project θα μας επιτρέψει να έχουμε μια ανταγωνιστική θέση σε μία απαιτητική αγορά», είπε ο Yong-Duk Park, CEO & President της DHSC. «Είμαστε σίγουροι ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον designs της DHSC θα προσελκύσουν newbuilding παραγγελίες. Τα αποτελέσματα του JDP αναμένεται να υποκινήσουν την ενδυνάμωση της στρατηγικής μας στον τομέα του marketing.»

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter