Σαβ09212019

Last updateΠαρ, 20 Σεπ 2019 5pm

Παλιές και νέες προκλήσεις για τους box carriers

00 1075885 κουτί

Η «καθετοποίηση» στα logistics και ο εκσυγχρονισμός του ψηφιακού τους κόσμου φαίνεται ότι θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τους box carriers το υπολειπόμενο ενδεκάμηνο αυτής της χρονιάς.

Ίσως μεγαλύτερη και του θέματος των αποθειωμένων καυσίμων και της εφαρμογής τους το 2020 που προκαλεί ισχυρές αναταράξεις στην παγκόσμια ναυτιλία και «εμφύλιους» σε τεχνικούς αναλυτές για την μεθοδολογία- επιλογές που συνδέονται με την απόφαση του ΙΜΟ. Ασχέτως αν το ΔΝΤ μείωσε τις εκτιμήσεις του για παγκόσμια ανάπτυξη τη Δευτέρα, προειδοποιώντας ότι η οικονομική δυναμική που παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια επιβραδύνεται οι box carriers είναι «υποχρεωμένοι» να διαμορφώσουν με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ένα δίκτυο το οποίο θα ελαχιστοποιεί τους «ενδιάμεσους» χρόνους στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων άρα και το κόστος που συνεπάγονται αυτοί οι χρόνοι με μόνο λόγο να καλύψουν αποτελεσματικά το θέμα των πληροτήτων των γιγαντιαίων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Που ναυπηγήθηκαν την περασμένη πενταετία αλλά και των νεότευκτων που θα προστεθούν προσεχώς. Επ αυτού αναλυτές του ναυτιλιακού επιχειρείν εξακολουθούν να επισείουν τον κίνδυνο υπερπροσφοράς τονάζ- TEU’s δεδομένων των αργών ρυθμών απόσυρσης παλαιότερων μονάδων εν μέσω μάλιστα φημών για νέες παραγγελίες πλοίων δυναμικότητας από 15.000 έως και 23.000 TEU’s από τις OOCL και CMA CGM. Αλλά η υπόθεση του scrapping είναι μία πρόκληση που έρχεται από το παρελθόν, όπως και η πρόκληση για βελτίωση του επιπέδου «αξιοπιστίας».
Η είσοδος μεγάλων εταιριών στα logistics αποτελεί πρόκληση και για αυτή καθ αυτή την «αλυσίδα» των logistics ως προς το θέμα της επιτάχυνσης του βηματισμού στην ψηφιοποίηση. Και τούτο γιατί από τα μέχρι σήμερα «ισχνά», επι του παρόντος δεδομένα, οι μη συμμορφούμενοι στη νέα πραγματικότητα βρίσκονται ήδη σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με εκείνους που έσπευσαν να εκσυγχρονίσουν τα ψηφιακά τους μέσα. Οι box carriers θεωρούν ότι μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες και την ψηφιοποίηση των logistics συνδυαστικά θα απαντήσουν στην πρόκληση της «αξιοπιστίας». Συνεπώς οι πιέσεις που θα ασκηθούν είναι ορατές στον ορίζοντα, όπως ορατές είναι και οι πιέσεις που θα ασκηθούν αυτή την φορά αμφίδρομα μεταξύ box carriers και λιμένων- λιμενικών διαχειριστών. Μια πρώτη γεύση πάντως αυτών των πιέσεων θα λάβουν όσοι παρακολουθήσουν τον Μάρτιο στο Λονδίνο τα εκθεσιακά- συνεδριακά δρώμενα γύρω από την ψηφιακή τεχνολογία που αφορά στα λιμάνια. Και η οποία επηρεάζει τους box carriers. Ο «χρόνος είναι χρήμα». Αλλά αυτή είναι μία διαρκής πρόκληση που έρχεται από το παρελθόν. Η ψηφιοποίηση όμως για το κέρδος του χρόνου είναι η πρόκληση για το τρέχον έτος, και όχι μόνο...
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter