Τετ06262019

Last updateΤετ, 26 Ιουν 2019 6pm

Δύσκολη υπόθεση η… “αξιοπιστία”

00 1075885 κουτίΔύσκολη υπόθεση αποδεικνύεται η «αξιοπιστία» όπως συνάγεται για μία ακόμη φορά από τις συζητήσεις που διεξήχθησαν στην TPM conference του Long Beach.

Οριακή μείωση του ελληνόκτητου στόλου

cargo ship 0435Οριακή μείωση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο εμφανίζει ο ελληνόκτητος στόλος σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Greek Shipping Cooperation Committee.

«Καίνε» τα καύσιμα τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών

deksamenoploio«Νερό στο μύλο» του προβληματισμού για τις επικείμενες συνέπειες σε τομείς των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων την 1-1-2020 και της εφαρμογής της απόφασης του ΙΜΟ για τα αποθειωμένα καύσιμα έριξε ο Drewry.

Άνω- κάτω οι Liners λόγω καυσίμων;

00 1075885 κουτίΕπίναυλοι, ταχύτητες, scrubbers, κόστη αποθειωμένων καυσίμων. Όλες αυτές οι παράμετροι έπεσαν στο τραπέζι των συζητήσεων κατά την διάρκεια της TPM conference στο Long Beach όπου καταδείχθηκε ότι το θέμα της επιβολής επίναυλου στα εμπορευματοκιβώτια μάλλον δεν θα είναι μία εύκολη και flat υπόθεση.

Οι κύριες τάσεις και τα κρίσιμα θέματα του ναυτιλιακού κλάδου παρουσιάστηκαν από την PwC Ελλάδας

PwCΟι κύριες τάσεις και τα κρίσιμα θέματα του ναυτιλιακού κλάδου παρουσιάστηκαν από την PwC Ελλάδας στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Ετήσια Οικονομική Ενημέρωση του Ναυτιλιακού Κλάδου».

Στοιχεία του Benchmarking Report δημοσιοποίησε η INTERCARGO

Intercargo 888Στοιχεία έκθεσης για τη διετία 2017-2018 έδωσε στη δημοσιότητα η INTERCARGO.

Επίναυλοι, συνενώσεις και… λουκέτα

0BunkeringΟ επίναυλος στα εμπορευματοκιβώτια λόγω της αύξησης της τιμής των αποθειωμένων καυσίμων έχει αναγγελθεί και αποτιμηθεί, αλλά τώρα το πεδίο της συζήτησης μεταφέρεται στις πιθανές συνενώσεις και στα λουκέτα μικρών ναυτιλιακών επιχειρήσεων του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων λόγω του κόστους των καυσίμων το 2020.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ