Παρ11212025

Last updateΠαρ, 21 Νοε 2025 6pm

Νηολόγια: Στη τέταρτη θέση η Σιγκαπούρη

0bulk carriers25Το τελευταίο World Fleet Monitor που δημοσιεύτηκε από την Clarksons Research επιβεβαιώνει μια αλλαγή στον πίνακα κατάταξης των ναυτιλιακών νηολογίων, με τον εμπορικό πόλεμο του Ντόναλντ Τραμπ με την Κίνα να βλέπει τη Σιγκαπούρη να ξεπερνά το Χονγκ Κονγκ στην τέταρτη θέση.

Νηολόγιο: Αυξομειώσεων συνέχεια

0bulk carrierΑύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης 0,4% είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου 2024 προς τον Σεπτέμβριο 2023, και πλέον αριθμεί 1.842 πλοία.

Ψηφιακή ευεξία

0naytikoiΣτοιχεία έρευνας του Inmarsat σε σχεδόν 400 ναυτικούς που εργάζονται σε εμπορικά πλοία, υπεράκτια σκάφη υποστήριξης ή αλιευτικά σκάφη υψηλών προδιαγραφών σε όλο τον κόσμο δείχνουν ότι οι ναυτικοί βιώνουν όλο και περισσότερο την αίσθηση ενός «πλωτού σπιτιού» όταν πρόκειται για το χρόνο τους στο πλοίο, ένα προμήνυμα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει την επόμενη δεκαετία.

«Έφταιγε» ένα καλώδιο…

0Dali10 780x470Το Αμερικανικό National Transportation Safety Board ανακοίνωσε χθες ότι ένα μόνο χαλαρό καλώδιο στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μήκους 300 μέτρων Dali προκάλεσε ηλεκτρική διακοπή ρεύματος που οδήγησε το πλοίο να στρίψει και να έρθει σε επαφή με την κοντινή γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη, η οποία στη συνέχεια κατέρρευσε, σκοτώνοντας έξι εργαζόμενους στον αυτοκινητόδρομο.

ICS: Έλλειμμα σχεδόν 90.000 αξιωματικών έως το 2026

0naytikoiΔυσεπίλυτος γρίφος παραμένει για τον ναυτιλιακό τομέα το θέμα της επαρκούς στελέχωσης των πλοίων, νεότευκτων και μη, καθώς ο υπολογισμός του ICS για έλλειμα σχεδόν 90.000 αξιωματικών έως το 2026 παραμένει επίκαιρος όσο ποτέ.

Πράσινη μετάβαση στην Ευρώπη με υψηλό κόστος: Στα 2,9 δισ. δολ. το ETS το 2024

0πρασινηΣημαντικές οικονομικές επιβαρύνσεις αντιμετωπίζουν πλέον οι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται σε λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς το λειτουργικό τους κόστος αυξάνεται αισθητά σε σχέση με άλλες περιοχές του κόσμου λόγω του αυστηρότερου ευρωπαϊκού πλαισίου για τη μείωση των εκπομπών.

17 δις $ από Φιλιππινέζους ναυτικούς

0naytikoiΜελέτη που εκπονήθηκε από το Center for Research and Communication (CRC) of the University of Asia and the Pacific και το Association of Licensed Manning Agencies (ALMA Maritime Group), με θέμα: “The Overseas Seafarers’ Industry Profile, Structure, and Impact on the Philippine Economy,” υπολόγισε ότι ένας από τους μεγαλύτερους κινητήρες της οικονομίας των Φιλιππίνων δεν βρίσκεται στην ξηρά αλλά στη θάλασσα, με τη ναυτική βιομηχανία της χώρας να παράγει συνολικά 17 δισεκατομμύρια δολάρια σε οικονομική δραστηριότητα το 2024.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ