Τετ05232018

Last updateΤετ, 23 Μαϊ 2018 11pm

poseidonia 2018

Ο «καλός» ο «κακός» και ο «άσχημος» από τοVesselsValue

00 1075885 κουτίΜε «δανεικούς» τους τίτλους της ομώνυμης ταινίας γουέστερν το VesselsValue παρουσίασε στοιχεία ανάλυσης για τη διαμόρφωση της αξίας των πλοίων κατά τομέα.

«Φοβίζουν» οι αργοί ρυθμοί διαλύσεων boxships

anakyklosi ploion 000Νέο «καμπανάκι κτύπησε» ο Alphaliner για τους ρυθμούς διαλύσεων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και των κινδύνων που ελλοχεύουν για διατάραξη του ισοζυγίου προσφοράς ζήτησης άρα και των τιμών ναύλωσης.

Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα;

rypoi naftilia 057288Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα;

Αργούν τα casualties investigations

ImageHandlerCAC9GRFOΣυμπληρώνουν κατά μέσο όρο του 22 μήνες τα submit reports για τις bulk carrier casualties πριν τα στοιχεία τους δουν το φώς της «δημοσιότητας» σύμφωνα με εκτιμήσεις- αναλύσεις εμπειρογνωμόνων που διερευνούν θαλάσσια ατυχήματα.

«Εκρηκτικό δίδυμο» για τους ναυτεργάτες κόπωση και κατάθλιψη

nautikoiΈνα νέο κύκλο συζητήσεων μεταξύ εμπειρογνωμόνων αλλά και υψηλόβαθμών στελεχών της ναυτιλίας πυροδότησε conference που έγινε στα μέσα Μαρτίου στο Λονδίνο η οποία και εστίασε στον ψυχικό κόσμο των ναυτεργατών.

Σε υψηλό τεσσάρων ετών η εμπιστοσύνη στη ναυτιλία

0ΑμβούργοΜπορεί η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου να εμφανίζει πτωτικές τάσεις από τις αρχές Μαρτίου, λόγω κυρίως των μειωμένων ναύλων στα capesize πλοία, ωστόσο αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των πλοιοκτητών που εκτιμά ότι η αγορά θα κινηθεί υψηλότερα φέτος από ότι πέρυσι.

Η «εκδίκηση» των… panamax

00 1075885 κουτίΤους γύρισαν την πλάτη αλλά για λίγο. Όπως φαίνεται τα panamax του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων παίρνουν «εκδίκηση» από τα mega ships λόγω ναύλων και χαμηλότερου κόστους καυσίμων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha