Δευ12012025

Last updateΤετ, 03 Δεκ 2025 7am

Σε «αναζήτηση» ευρωπαϊκού scrap για «ευρωπαϊκές» ναυπηγήσεις

pakistan scrapΖοφερό διαγράφεται το μέλλον όσον αφορά τη διάθεση αλλά και τις ανάγκες τις ευρωπαϊκής ναυτιλίας για ναυπηγικό scrap το οποίο θα καλύψει μέρος των αναγκών για την ναυπήγηση των “πράσινων» πλοίων προσεχώς.

Τα Capes εκτόξευσαν την αγορά ξηρού φορτίου

0bulk carrierΤου Ιάκωβου (Jack) Αρχοντάκη
Στρατηγικού Συμβούλου Ναυτιλιακών Επενδύσεων – Ναυλώσεων & Εμπορικού Διευθυντή της TMC Shipping
&
Του Δρ. Φώτιου – Ευάγγελου Καρλή

Maritime Executive & Σύμβουλου Ναυτιλίας

Η αγορά ξηρού φορτίου παρουσίασε νέα άνοδο με εντυπωσιακές εβδομαδιαίες αυξήσεις στα Capes και οριακές αυξητικές διορθώσεις στα υπόλοιπα μεγέθη, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

14 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως κοστίζουν οι διαταραχές στο θαλάσσιο εμπόριο

dolar 00Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nature Communications και είχε τίτλο «Συστημικές επιπτώσεις των διαταραχών στα θαλάσσια σημεία συμφόρησης» εκτιμά ότι οι διαταραχές σε αυτά τα κρίσιμα σημεία επηρεάζουν το θαλάσσιο εμπόριο αξίας περίπου 192 δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε χρόνο.

Από τον Εφοπλιστή στον Ηγέτη Καινοτομίας: Η Νέα Πλεύση της Ναυτιλίας 3.0

0BulkerdeckandcranesΤου Ιάκωβου (Jack) Αρχοντάκη
Στρατηγικού Συμβούλου Ναυτιλιακών Επενδύσεων – Ναυλώσεων & Εμπορικού Διευθυντή της TMC Shipping

Σε μια εποχή όπου οι θαλάσσιες ρότες αναδιαμορφώνονται από την τεχνολογία, τις γεωπολιτικές αλλαγές και την ανάγκη για βιωσιμότητα, ο παραδοσιακός ρόλος του εφοπλιστή αλλάζει οριστικά.

Ναυπηγήσεις: Νέα τάση στο σχεδιασμό βάσει… «εμπειρίας»

0naytikoiΜια νέα τάση όσον αφορά στην αξιοποίηση της εμπειρίας των ναυτικών που αποκομίζονται κατά την διάρκεια των λειτουργιών επί του πλοίου στο σχεδιασμό από τους χώρους ενδιαίτησης μέχρι και τις γέφυρες των πλοίων φαίνεται να είναι «υπό διαμόρφωση».

Νηολόγια: Στη τέταρτη θέση η Σιγκαπούρη

0bulk carriers25Το τελευταίο World Fleet Monitor που δημοσιεύτηκε από την Clarksons Research επιβεβαιώνει μια αλλαγή στον πίνακα κατάταξης των ναυτιλιακών νηολογίων, με τον εμπορικό πόλεμο του Ντόναλντ Τραμπ με την Κίνα να βλέπει τη Σιγκαπούρη να ξεπερνά το Χονγκ Κονγκ στην τέταρτη θέση.

Νηολόγιο: Αυξομειώσεων συνέχεια

0bulk carrierΑύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης 0,4% είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου 2024 προς τον Σεπτέμβριο 2023, και πλέον αριθμεί 1.842 πλοία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ