Τρι03262019

Last updateΤρι, 26 Μαρ 2019 11pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πέμπτη κατα σειρά ναυαγαιρεσία για την MED TUGS στην Άνδρο

Το πέμπτο κατά σειρά περιστατικό ναυαγαιρεσίας μέσα σε 3 περίπου μήνες χειρίζεται από τα ξημερώματα η Κοινοπραξία Med Tugs με το ρυμουλκό Apollon, το οποίο έσπευσε από το Λαύριο όπου σταθμεύει στην Άνδρο προκειμένου να αναλάβει την αποκόλληση του ελληνικού δεξαμενόπλοιου «Άγιος Γεώργιος 1» το οποίο έχει προσαράξει στην βραχονησίδα Ρούσα.

Όπως επισημαίνει ο Δημήτρης Βερνίκος της Med Tugs, «η κοινοπραξία, έλαβε εντολή να σπεύσει στη βραχονησίδα Ρούσα, στην Άνδρο, προκειμένου να προσφέρει τις υπηρεσίες της στην αποκόλληση του δεξαμενόπλοιου «Άγιος Γεώργιος 1».

Το γεγονός πως το εν λόγω σκάφος είναι έμφορτο με βενζίνη μας υποχρεώνει να λάβουμε παράλληλα όλα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος της Άνδρου. Για τον λόγο αυτό η κοινοπραξία είναι έτοιμη να στείλει και άλλα σκάφη της στην περιοχή εφόσον κριθεί αναγκαίο», πρόσθεσε, ενώ όπως έγινε γνωστό άλλο ένα ναυαγοσωστικό – ρυμουλκό σκάφος της Med Tugs ετοιμάζεται να πλεύσει στο συμβάν.

Το δεξαμενόπλοιο «Αγιος Γεώργιος» χωρητικότητας 985 τόνων, ναυπήγησης του 1986, στο οποίο επιβαίνει δεκαμελές πλήρωμα, προσάραξε σήμερα τα ξημερώματα ανοικτά της Άνδρου, ενώ κοντά του έσπευσαν άμεσα πέντε σκάφη και ομάδα δυτών του Λιμενικού Σώματος προκειμένου να ελέγξει τα ύφαλα του για τυχόν διαρροή καυσίμου ή φορτίου.

Η κοινοπραξία Med Tugs, έχει ήδη ασφαλίσει την περιοχή από τυχόν θαλάσσια ρύπανση ενώ είναι έτοιμη να αναλάβει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για την ασφάλεια του πληρώματος, του θαλάσσιου περιβάλλοντος, του φορτίου και του σκάφους στο πλαίσιο συμφωνίας LOF (Lloyd’s Open Form - salvage contract) που έχει με τους διαχειριστές του «Άγιος Γεώργιος 1».spanopoulos

Προσάραξη δεξαμενόπλοιου

0αγιος γιωργιος1Στη βραχονησίδα «Ρόσα» της Άνδρου προσάραξε το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο «Άγιος Γιώργιος 1» με δεκαμελές πλήρωμα.

O DNV GL λανσάρει remote surveys για όλα τα πλοία

DNV GL logo tcm8 56427Ο κορυφαίος νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσε σήμερα ότι όλα τα πλοία υπό την κλάση του, έχουν πλέον τη δυνατότητα να πραγματοποιούν remote surveys (επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως) για κάποιων ειδών επιθεωρήσεων, μέσω της πλατφόρμας δεδομένων του Veracity.

Το Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά γιορτάζει και ενώνει

0ΒενιάμηςΤην Τρίτη 12 Μαρτίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia ο εορτασμός των 30 χρόνων από την ίδρυση του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Ετήσια συνάντηση συντελεστών Επιμορφωτικού Προγράμματος της HELMEPA

0HELMEPA Working LunchΜε ιδιαίτερη χαρά παραθέσαμε χτες Τετάρτη, 13 Μαρτίου, το καθιερωμένο ετήσιο γεύμα εργασίας για τους Εισηγητές του Επιμορφωτικού Προγράμματος και τα Μέλη της Training Committee (TC) της HELMEPA στο ξενοδοχείο Athens Marriott. Παρά τις απουσίες εξαιτίας ανειλημμένων υποχρεώσεων, όσοι κατάφεραν τελικά να παρευρεθούν είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν σε χαλαρή διάθεση και να ανταλλάξουν εμπειρίες από τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα.

Ψηφιακός «παρκαδόρος» για… πλοία

0NYK Assisted BerthingΜία ηλεκτρονική συσκευή που ενσωματώνει την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας δημιούργησαν σε συνεργασία η Nippon Yusen Kaisha (NYK) το MTI Co. Ltd. και η Japan Marine Science (JMS).

Αγορά Ξηρού φορτίου: Τα Capes βιώνουν τις συνέπειες του συμβάντος στη Βραζιλία

dry bulk 5mΙάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.

Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter