Παρ01192018

Last updateΠεμ, 18 Ιαν 2018 7pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΠΝΟ: Επί τάπητος την Τρίτη κήρυξη απεργίας την ημέρα ψήφισης του πολυνομοσχεδίου

aktoploia apergia 460Η πρόταση για κήρυξη 24ωρης απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, όταν η κυβέρνηση φέρει προς ψήφιση στη Ολομέλεια της Βουλής το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα της 3ης αξιολόγησης, αναμένεται να βρεθεί στο επίκεντρο της συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ, στις 10 το πρωί της Τρίτης.

Μικρής έκτασης ρύπανση από το CHAMPION JET 2

champion Jet 2Ρύπανση μικρής έκτασης προκλήθηκε στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας, από διαρροή υδάτων του επιβατηγού οχηματαγωγού CHAMPION JET 2, σημαίας Κύπρου, που ελλιμενίζεται στο σημείο, για εκτέλεση εργασιών, στο πλαίσιο της ετήσιας επιθεώρησής του.

Σύγκρουση πλοίων στη Σινική Θάλασσα, πήρε φωτιά δεξαμενόπλοιο, αγνοούνται 32 ναυτικοί

tankerfire ΑντιγραφήΣυνολικά 32 άνθρωποι αγνοούνται μετά τη σύγκρουση, και την πυρκαγιά που ξέσπασε αμέσως μετά, στην Ανατολική Σινική Θάλασσα, ενός κινεζικού φορτηγού πλοίου και ενός δεξαμενόπλοιου από το Ιράν, με σημαία Παναμά.

Ο Richard Greiner των Moore Stephens κοιτά την κρυστάλλινη μπάλα και βλέπει το μέλλον της ναυτιλίας!

richard greiner propeler1Η αισιοδοξία είναι πιθανό να θριαμβεύσει έναντι της απαισιοδοξίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία κατά τους επόμενους δώδεκα μήνες, εκτιμά ο Richard Greiner, Partner των Moore Stephens.

Προσέξτε λέει ο BIMCO

9888 maersk evoraΕφιστά την προσοχή στην ναυτιλιακή κοινότητα ο BIMCO για το τρέχον έτος όσον αφορά στο ισοζύγιο προσφοράς ζήτησης για τον παγκόσμιο στόλο με σημείο αναφοράς τα στοιχεία για την ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας.

Σε ρότα απεργίας η ΠΕΜΕΝ

aktoploia apergia 460Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΜΕΝ σε συνεδρίαση του αποφάσισε 24ωρη απεργία όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ φέρει για ψήφιση το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα της 3ης "αξιολόγησης" που στο στόχαστρο έχει το χτύπημα στο δικαίωμα της απεργίας.

Πώς διαγράφεται το μέλλον της ναυτιλίας μέχρι το 2050

rypansi 987Όπως προκύπτει από πρόσφατη διεθνή έρευνα, την οποία διεξήγαγε ο DNV GL. παρά τις προσπάθειες να υπάρξει στροφή της ναυτιλίας προς το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως ναυτιλιακό καύσιμο, η κυριαρχία του πετρελαίου μοιάζει να μην αμφισβητείται για πολλά ακόμα χρόνια.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter

captcha