Τρι12012020

Last updateΤρι, 01 Δεκ 2020 6pm

«Κατέπλευσε» στην ψηφιακή εποχή η Δ.Λ.Α. του Λιμενικού Σώματος

0ΔΛΑ

Ένα σοβαρό πλήγμα στο "τέρας της γραφειοκρατίας" πέτυχε το Λιμενικό Σώμα με την είσοδο των υπηρεσιών της Λιμενικής Αστυνομίας στην ψηφιακή εποχή. Νωρίτερα σήμερα στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής παρουσιάστηκε η ειδική ψηφιακή εφαρμογή για την ηλεκτρονική καταχώρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων αρμοδιότητας της Λιμενικής Αστυνομίας.

Το σύστημα θα είναι προσβάσιμο στους πολίτες εντός του πρώτου δεκαημέρου του επόμενου μήνα. Η εφαρμογή e-ΔΛΑ, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, μέσω του οποίου πολίτες και νομικά πρόσωπα θα μπορούν να διεκπεραιώνουν πλήρως, και χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία, σειρά δραστηριοτήτων, για τις οποίες τώρα πρέπει να επισκεφθούν τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές. Στην αρχική φάση η εφαρμογή θα καλύψει δέκα κατηγορίες δραστηριοτήτων που αφορούν: στην άδεια ναυαγοσώστη, δραστηριοποίηση δύτη, δραστηριοποίηση θαλάσσιου ταξί, δραστηριοποίηση μαθητευόμενου δύτη, εκμίσθωση θαλασσίων μέσων αναψυχής, εκμίσθωση μηχανοκίνητων λέμβων και ταχυπλόων μικρών σκαφών, ίδρυση και λειτουργία καταδυτικού συνεργείου, καταδυτικές υπηρεσίες αναψυχής, σχολή εκπαίδευσης υποψηφίων χειριστών ταχυπλόων σκαφών και σχολή ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο σύστημα θα περάσουν στο σύνολό τους οι υπηρεσίες της Λιμενικής Αστυνομίας ώστε πολύ σύντομα δεν θα απαιτείται η φυσική παρουσία του κοινού για την έκδοση των σχετικών εγγράφων για ζητήματα που απαιτείται η έγκριση της Λιμενικής Αστυνομίας.
Σχολιάζοντας την παρουσίαση του συστήματος ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης ανέφερε τα ακόλουθα: «Εγκαινιάζουμε τη νέα, ψηφιακή εποχή στις σχέσεις του Λιμενικού Σώματος με την κοινωνία». Πολίτες και επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται σε ένα σύγχρονο και φιλικό διαδικτυακό περιβάλλον. Χωρίς φυσική παρουσία, χωρίς καθυστερήσεις, με δυνατότητα πλήρους ενημέρωσης για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, με αυτόματη σύνδεση με το σύστημα αυθεντικοποίησης (taxis net) για ταυτοποίηση των πολιτών καθώς και με το e-παράβολο. Με το νέο σύστημα , υπηρετούμε το στόχο της καλύτερης και ταχύτερης εξυπηρέτηση, με πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία και ταυτοχρόνως διευκολύνουμε το έργο της Λιμενικής Αστυνομίας. «Πρόκειται» κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης, «για μία τομή που ενισχύει αποφασιστικά τη λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητα του Λιμενικού Σώματος, υπηρετώντας το στόχο μας για μία σταθερή βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών που παρέχουμε στους πολίτες».«Είμαι μία καινοτόμος διαδικασία η οποία οφείλεται στο φιλότιμο και την εργασία των στελεχών του Λιμενικού Σώματος προκειμένου να υπάρξει αυτό το αποτέλεσμα. Χαρακτηριστικά, την περίοδο 2018 – 2019 καταχωρήθηκαν υποβλήθηκαν περισσότερες από 3.500 αιτήσεις αναφορικά με τις δέκα αυτές δραστηριότητες. Αυτό σημαίνει ότι ένας μεγάλος όγκος θα φύγει πλέον από τις Λιμενικές Αρχές γιατί η διεκπεραίωση θα γίνεται ηλεκτρονικά και δεν θα απαιτείται η παρουσία του πολίτη στο Λιμενικό κατάστημα», δήλωσε ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Αντιναύαρχος Λ.Σ. Θεόδωρος Κλιάρης.
Το σύστημα αναπτύχθηκε από το αρμόδιο για θέματα μηχανογραφικών εφαρμογών του Λιμενικού Σώματος χωρίς να υπάρξει καμία δαπάνη κονδυλίου από τον προϋπολογισμό του ΥΝΝΠ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter