Δευ08202018

Last updateΔευ, 20 Αυγ 2018 11pm

700X60toChania

Συνδυασμένες μεταφορές : «Πόλεμος» μεταξύ τραίνων και πλοίων;

13 164711poland china

Είμαστε στη φάση των αψιμαχιών ή στην αρχή ενός νέου πολέμου μεταξύ πλοίων και τραίνων;

Το ερώτημα, που δεν είναι διόλου φιλοσοφικό, έχει αρχίσει να ταλανίζει τους αναλυτές που βλέπουν την επαύξηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων από Κίνα προς Ευρώπη και αντίστροφα αλλά και την «είσοδο» στο σιδηροδρομικό «δρόμο του μεταξιού» και μεγάλων «παικτών» όπως η MAERSK.

Η τελευταία, που έχει ήδη γνωστοποιήσει το επιχειρηματικό- επιχειρησιακό της ενδιαφέρον για τα logistics , μέσω της DAMCO εισέρχεται στο πεδίο προσφέροντας εβδομαδιαίες καλύψεις και διαμετακομίσεις εμπορευματοκιβωτίων κατά 20 ημέρες νωρίτερα στους ευρωπαϊκούς τους προορισμούς έναντι της δια θαλάσσης μεταφοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι Κινεζικών συμφερόντων εταιρίες έχουν προ πολλούς ξεκινήσει δρομολόγια με σιδηροδρομικούς συρμούς έμφορτων με εμπορευματοκιβώτια με προορισμό τους ευρωπαϊκούς in land κόμβους συνδυασμένων μεταφορών σε Αυστρία, Γερμανία και Ολλανδία αλλά και τα εκεί λιμάνια τους.

Όσον αφορά στην DAMCO, σύμφωνα με τα στοιχεία, «υπόσχεται» διαρκή έλεγχο από τον ή τους πελάτες της θέσης των εμπορευματοκιβωτίων που τους ενδιαφέρουν με gps αλλά και της ασφάλειάς τους μέσω συστημάτων που ελέγχουν διαρκώς το απαραβίαστο των εμπορευματοκιβωτίων.

Η κίνηση της DAMCO έρχεται να ανταγωνιστεί την Kerry Logistics η οποία μέσω των σιδηροδρομικών υποδομών της Ευρασίας διακινεί ηλεκτρονικά εξαρτήματα, ηλεκτρικές συσκευές, ορυκτά, εξαρτήματα αυτοκινήτων και άλλα βιομηχανικά αγαθά και ήταν η πρώτη εταιρία που το 2016 έστειλε σιδηροδρομικά υλικά από την Κίνα στη Ευρώπη και το 2017 από την Ευρώπη προς την Κίνα.

Αν και οι όγκοι των κομιζόμενων εμπορευματοκιβωτίων , προς ώρας στους δρόμους του μεταξιού δεν μπορούν να συγκριθούν δεδομένου ότι τα πλοία «κερδίζουν» ωστόσο το ενδεχόμενο αύξησης της δια ξηράς (σιδηροδρομικά) της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων παρουσιάζει ενδιαφέρον από πολλές απόψεις.

 

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter