Δευ12092019

Last updateΚυρ, 08 Δεκ 2019 11am

Γιατί καίγονται τα «κουτιά»;

0Maersk Honam daylight 02

Γιατί καίγονται τα «κουτιά» ή μάλλον γιατί «παίρνουν φωτιά» σε πλοία και λιμάνια; Η απάντηση που επιχειρήθηκε να δοθεί σε φόρουμ οι εργασίες του οποίου επικεντρώθηκε στην ασφαλή μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μάλλον είναι περίπλοκη. Και τούτο γιατί οι συζητήσεις κατέτειναν στο «αρχικό συμπέρασμα» ότι η αιτία είναι πως άλλα δηλώνονται και άλλα μεταφέρονται μέσα σε εμπορευματοκιβώτια γεγονός που αυξάνει τους κινδύνους ατυχήματος. Ως γνωστόν τα φορτία συνήθως δηλώνονται εσφαλμένα για την αποφυγή επιπλέον τελών φορτίου, ή για την καταστρατήγηση των κανόνων για τη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων. Με τα στατιστικά να δείχνουν κατ ελάχιστον ένα περιστατικό ανά μήνα το θέμα των δηλωτικών και της διασταύρωσης με το περιεχόμενο οδηγεί σε παλαιότερες συζητήσεις περί της ευθύνης των εμπλεκόμενων στην διαμετακόμιση, οι οποίες είχαν προκαλέσει σοβαρούς πονοκεφάλους στις αρχές ασφαλείας αλλά και στις ασφαλιστικές εταιρίες. Από ότι φαίνεται το συγκεκριμένο θέμα της ανάφλεξης εμπορευματοκιβωτίων θα απασχολήσει λίαν προσεχώς έντονα όλα τα επίπεδα τους ασφαλιστικού κλάδου που εμπλέκεται με πλοία και φορτία. Και τούτο γιατί παρά το γεγονός της εκτεταμένης ψηφιοποίησης και των πλατφορμών που λειτουργούν το θέμα της «εμπιστοσύνης» όσον αφορά στα διακινούμενα στοιχεία σε όλο το εύρος της εφοδιαστικής δεν έχει ακόμη «αποκατασταθεί» γεγονός που παραπέμπει επίσης σε ένα νέο κύκλο συζητήσεων περί προσδιορισμού των παραμέτρων ασφαλούς μεταφοράς φορτίων. Ο γιγαντισμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τέλος εισάγει και μία νέα παράμετρο στις συζητήσεις επί του θέματος η τεχνική διάσταση του οποίου επίσης θα απασχολήσει λίαν προσεχώς ναυπηγεία και νηογνώμονες.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter