Δευ10212019

Last updateΔευ, 21 Οκτ 2019 8pm

Στην ψηφιακή εποχή η Celestyal Cruises

Celestyal Crystal 1

Με στόχο την αύξηση των επιβατών στους 130.000 το προσεχές έτος, όπως περιεγράφηκε χθες από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Celestyal Cruises Κρις Θεοφιλίδη και τον εντεταλμένο σε θέματα πωλήσεων Leslie Peden η εταιρία επενδύσει στην ανάπτυξη της ψηφιακής της παρουσίας σε παγκόσμια κλίμακα.

Ουσιαστικά μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η εταιρία έχει καταστεί φιλικότερη προς το πελατειακό της δυναμικό αλλά και προσβάσιμη στις αγορές που στοχεύει. Σε αυτές αναφέρθηκε ο κ.Πάιντεν εστιάζοντας μεταξύ των άλλων στις αγορές της Βόρειας και νότιας Αμερικής, της Κίνας αλλά και χωρών της Β. Ευρώπης. H Celestyal Cruises δια στόματος Θεοφιλίδη κατέστησε σαφές ότι το 2019 επιμηκύνει την τουριστική περίοδο μέχρι το Δεκέμβριο και, έχοντας ως αφετηρία της τον Πειραιά, εντάσσει εκ νέου την Κωνσταντινούπολη στα προγράμματά της. Όπως αναφέρθηκε τα δρομολόγια για το 2019 και το 2020 περιλαμβάνουν προσεγγίσεις σε επτά νέα λιμάνια στην ανατολική Μεσόγειο στην οποία, όπως αναφέρθηκε, η εταιρία δίνει ιδιαίτερη έμφαση. Υπόμνηση της συνεισφοράς της εταιρίας στην ελληνική οικονομία έκανε ο καπτ. Γ. Κουμπενάς αναφέροντας τα ποσά που δαπανώνται σε ετήσια βάση για συντήρηση των πλοίων της εταιρίας στην επισκευαστική ζώνη του Περάματος, για τροφοεφόδια αλλά σε μισθούς ναυτικών που απασχολούνται στα πλοία της εταιρίας. Τέλος στο κοινωνικό έργο της Celestyal Cruises αναφέρθηκε η αρμόδια για τις δημόσιες σχέσεις κ. Φ. Ζαρουλέα.

Ο Κωστάκης Λοΐζου

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση παρέστη και ο Πρόεδρος της εταιρείας η Louis Group Plc Κωστάκης Λοΐζου, όπου ανήκει η Celestyal. «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που δραστηριοποιούμαστε σε αυτόν τον άγιο τόπο. Είναι τόσο μεγάλη η ομορφιά της, αλλά δεν το αντιλαμβάνεστε επειδή τον ζείτε. Πιστεύω και γνωρίζω ότι ο κόσμος τα τελευταία χρόνια ξαναανακάλυψε την Ελλάδα και είναι τόσες οι ομορφιές της που είναι η χώρα που είναι της μόδας. Όχι μόνο για τα νησιά αλλά και για την Αθήνα, που είναι το λίκνο του πολιτισμού. Για εμάς που είμαστε στην κρουαζιέρα, πιστεύουμε ότι μπορεί η κρουαζιέρα να βοηθήσεις την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα. Προγραμματίζουμε νέα προϊόντα με ολιγοήμερη παραμονή στην Αθήνα, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν για λίγες ημέρες την Αθήνα. Η ελληνική φιλοξενία και το επίπεδο εξυπηρέτησης έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια. Με σκληρή δουλειά είχαμε καλά αποτελέσματα» είπε.

Στην ανακοίνωσή της η εταιρία αναφέρει τα ακόλουθα:

H Celestyal Cruises, με βάση των δραστηριοτήτων της την Ελλάδα και με λιμάνια επι/αποβίβασης κατά κύριο λόγο τα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, παρουσίασε τη θετική πορεία που κατέγραψε το 2018 και ανακοίνωσε το μελλοντικό της σχεδιασμό, καθώς και τους νέους προορισμούς που προστίθενται στα δρομολόγια της, στο πλαίσιο της Συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στις 3 Δεκεμβρίου στο «48 Urban Garden», παρουσία σημαντικών στελεχών της εταιρείας.
Συνολικά, το 2018 αποτέλεσε μία εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για την εταιρεία, καθώς κατάφερε να ξεπεράσει τους στόχους της και να σημειώσει αύξηση επιβατών 8%, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, φιλοξενώντας 108.000 επιβάτες από όλο τον κόσμο, με τη λειτουργία δύο πλοίων και επιτυγχάνοντας παράλληλα υψηλές πληρότητες.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises, κ. Κρις Θεοφιλίδης, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον περασμένο Ιούλιο, αναφέρθηκε στα θετικά μηνύματα της κρουαζιέρας για την περιοχή, παρά τις γεωπολιτικές συγκυρίες του προηγούμενου διαστήματος. Επίσης, επισήμανε τις σημαντικές προσπάθειες της Celestyal Cruises για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα, όπου φέτος, για πρώτη φορά, η περίοδος πραγματοποίησης κρουαζιέρων ήταν διευρυμένη έως και το Νοέμβριο, ενώ σημείωσε πως το 2019 τα δρομολόγια θα επιμηκυνθούν κατά 8 εβδομάδες από τις 4 εβδομάδες που ήταν το 2018, καλύπτοντας τη ζήτηση του κοινού για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και το Φθινόπωρο
Ο κ. Θεοφιλίδης τόνισε πως σκοπός της εταιρείας, κάθε χρόνο, παραμένει η συνεχής βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών αλλά και η λήψη νέων, καινοτόμων πρωτοβουλιών. Σημαντικός στόχος για το 2019, σημείωσε πως, είναι να εντείνει περαιτέρω τις προσπάθειές της για τη δραστηριοποίηση όλο το χρόνο μέσω της προσθήκης νέων δρομολογίων κρουαζιέρας, όπως το «Εκλεκτό Αιγαίο» και οι «3 Ήπειροι».
Εδραιώνοντας τη θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο, η Celestyal Cruises τη φετινή χρονιά κατάφερε να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το ισχυρό εμπορικό της δίκτυο σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Ο κ. Leslie Peden, που το 2018 ανέλαβε τη θέση του Επικεφαλής Εμπορικού Διευθυντή (Chief Commercial Officer), βρέθηκε στην εκδήλωση, παρουσιάζοντας την εμπορική διάρθρωση της εταιρείας σε 11 χώρες και τη στρατηγική ανάπτυξης για το 2019. Επίσης, αναφέρθηκε στην παρουσία της στο διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα, με τα οποία προσεγγίζει ταξιδιώτες από περισσότερες από 140 διαφορετικές εθνικότητες.
Ως αποτέλεσμα των συντονισμένων ενεργειών της εταιρείας, τη φετινή χρονιά, καταγράφηκε αύξηση των Αμερικανών και Ευρωπαίων τουριστών. Συγκεκριμένα, το 52% επιβατών προήλθαν από μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, ενώ το 29% των επιβατών από κοντινές αγορές της Ευρώπης.

Το λόγο, στη συνέχεια, έλαβε ο καπ. Γιώργος Κουμπενάς Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών (Chief Operations Officer),, ο οποίος αναφέρθηκε στη συνεχή συνεισφορά της Celestyal Cruises στην Ελλάδα, μέσω της πολυδιάστατης συμβολής της στην εθνική οικονομία, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων και προώθηση των ελληνικών προορισμών παγκοσμίως. Ειδικότερα, τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας για το 2018 ανήλθαν στα 28 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική δαπάνη προώθησης και διαφήμισης της Ελλάδας έφτασε τα 4,1 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στις συνολικά 663 προσεγγίσεις στα ελληνικά λιμάνια, που πραγματοποιήθηκαν κατά τη φετινή χρονιά, διαδίδοντας την ελληνική ομορφιά σε 108.000 επιβάτες, με τη συνολική εκτιμώμενη δαπάνη των επιβατών να αγγίζει τα 39 εκατ. ευρώ, το 2018. Αξίζει, ακόμη, να σημειωθεί πως η συνολική εκτιμώμενη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία ανήλθε συνολικά στα 102,5 εκατ. ευρώ, για τη φετινή χρονιά.
Τέλος, η κα Φρόσω Ζαρουλέα, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, παρουσίασε ένα σύντομο απολογισμό του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises, το οποίο υποστηρίζει εμπράκτως στους τόπους που επισκέπτεται η εταιρεία και εστιάζει κυρίως στον άνθρωπο και την κοινωνία, με κεντρικό άξονα την υποστήριξη των νέων. Από το 2015, περισσότεροι από 2.500 μαθητές στα νησιά της Μήλου, Πάτμου, Ίου και Σάμου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πρωτοποριακά εκπαιδευτικά προγράμματα, χάρη στις πρωτοβουλίες της εταιρείας. Το 2018, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Θεοχαράκη, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αρχιμήδης», το οποίο υλοποιήθηκε σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Σάμου. Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017 με την κατάρτιση των εκπαιδευτικών του νησιού της Σάμου και ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Ιούνιο του 2018, έχοντας «αγγίξει» περισσότερους από 1.200 μαθητές και εκπαιδευτικούς στη Σάμο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter