Τετ06032020

Last updateΤρι, 02 Ιουν 2020 7pm

COVID-19: Απώλειες δις δολαρίων για την κρουαζιέρα

0carnivals mardi gras

Κοντά στα 3 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο κάθε μήνα ανενεργού δράσης είναι η ζημία που έχει υπολογίσει «χονδρικά» η Carnival εξ αιτίας του κορωνοϊού.

Εκτιμήσεις αναλυτών του τομέα είναι ιδιαίτερα ανησυχητικές καθώς ανεβάζουν την συνολική ζημία πάνω από 1 δις δολάρια για τον στόλο των κρουαζιερόπλοιων χωρίς να προσδιορίζεται ακόμη ο ορίζοντας λήξης της κρίσης που έχει επιφέρει η πανδημία και άρα ο «τελικός λογαριασμός». Αξίζει να σημειωθεί ότι η διατήρηση των πλοίων σε «κατάσταση ετοιμότητας» επιδεινώνει την οικονομική κατάσταση ιδίως των μικρότερων σε μεγέθη εταιριών λόγω των ανελαστικών δαπανών. Ο προβληματισμός για τις ζημίες της χρονιά επιτείνεται και από το γεγονός ότι αργά ή γρήγορα μέσα στο έτος θα προστεθούν και νεότευκτες μονάδες έντεκα εκ των οποίων έχουν ήδη «παροπλιστεί» ενώ «τρέχουν» και τα έξοδα που συνδέονται με τις παραγγελίες που βρίσκονται σε εξέλιξη καθώς τα ναυπηγεία βιώνουν τα «δικά τους» προβλήματα. Η πρόσφατη παρέμβαση της CLIA που ευχαρίστησε την Ελλάδα για την «εξυπηρέτηση» κρουαζιερόπλοιων στον εφοδιασμό τους αποκάλυψε ένα άλλο «δράμα» που βιώνει ο τομέας της κρουαζιέρας από το «κλείδωμα» των λιμένων ως προς την ανεύρεση αγκυροβολίων για πρόσδεση μονάδων που κατέστησαν ανενεργές. Και το «δράμα» αυτό έχει και συνέχεια καθώς παρά το γεγονός ότι οι εταιρίες είναι διατεθειμένες να θέσουν σε πρώτη φάση το ξενοδοχειακό προσωπικό σε διαθεσιμότητα είναι αδύνατο να «ξεμπαρκάρουν» το προσωπικό αυτό λόγω των μέτρων για την ανάσχεση της διασποράς του κορονωϊού. Να σημειωθεί ότι μόλις χθες ICS και ITF ζήτησαν την παρέμβαση της G20 ώστε να καταστεί εφικτή η αλλαγή πληρωμάτων στα φορτηγά πλοία και να βρεθούν λιμάνια και αεροδρόμια που κάτω από ειδική άδεια θα διαχειριστούν τις εν λόγω αλλαγές. Κάτι που αν συμβεί θα δώσει λύση για τα πληρώματα των κρουαζιερόπλοιων. Επισημαίνεται τέλος ότι υψηλόβαθμα στελέχη του τομέα της κρουαζιέρας έχουν εκφράσει φόβους ότι η επανάκαμψη της κρουαζιέρας θα περάσει από μία «αναγκαστική» στοχευμένη καμπάνια στο επιβατικό κοινό ώστε αυτό να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη του ύστερα και από τη εικόνα που έχει δημιουργηθεί με τα πολλαπλά κρούσματα COVI-19 σε κρουαζιερόπλοια αλλά και τους θανάτους που έχουν καταγραφεί.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter