Πεμ08132020

Last updateΠεμ, 13 Αυγ 2020 6pm

Πλακιωτάκης: Ενισχύεται η ακτοπλοΐα- Νομοσχέδιο για τη Λιμενική Πολιτική

0plakiwtakis3

Την απόφαση για την ενίσχυση της ακτοπλοΐας με επιπλέον 15 εκατομμύρια συνυπέγραψε χθες με το αρμόδιο οικονομικό επιτελείο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης. Του το ανέφερε από του βήματος του 8ου αναπτυξιακού συνεδρίου, που συνδιοργανώνουν στην Πάτρα, η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Ο υπουργός αποκάλυψε ότι αναμένονται και επιπλέον πρωτοβουλίες ενίσχυσης της ακτοπλοΐας, με επιδότηση των θέσεων απασχόλησης σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση σε μία δύσκολη πραγματικά συγκυρία, ενισχύει την ακτοπλοΐα και τους Έλληνες ναυτικούς. Αναφορικά με την λιμενική πολιτική ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε στο νομοσχέδιο χάρη στο οποίο η χώρα αποκτά η εθνική στρατηγική για την λιμενική πολιτική. Όσον αφορά τα λιμάνια, ο υπουργός σημείωσε, ότι “παίζουν έναν ξεχωριστό ρόλο στην εθνική οικονομία της χώρας, προσφέροντας ταυτόχρονα την δυνατότητα στην Ελλάδα να κατέχει δεσπόζουσα θέση στην γεωστρατηγική σκακιέρα, όχι μόνο της περιοχής μας, αλλά και ολόκληρης της Μεσογείου” προσθέτοντας: “Μιας και τα λιμάνια μας αποτελούν το σημείο συνάντησης πολλών και διαφορετικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, προχωράμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα στην προκήρυξη των δύο διαγωνισμών αξιοποίησης των λιμανιών μας, σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ, πιστεύοντας ότι η κίνηση αυτή θα λειτουργήσει ως ατμομηχανή της ανάπτυξης. Σχετικά με το λιμάνι της Πάτρας, ο υπουργός επεσήμανε, ότι “από τον στρατηγικό μας σχεδιασμό δεν θα μπορούσε να απουσιάζει αυτό το πολύ σημαντικό λιμάνι, ένα λιμάνι το οποίο δίνει οξυγόνο, όχι μόνο στην Πάτρα, αλλά και σε ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα, καθώς είναι ένα λιμάνι υψίστου εθνικού πλούτου για την πατρίδα, αφού είναι μία από τις σημαντικότερες ευρωπαϊκές πύλες εισόδου”. “Είναι αλήθεια”, συνέχισε, “ότι στην διάρκεια των τελευταίων ετών, το λιμάνι της Πάτρας καταγράφει απώλειες στην κυκλοφορία των πλοίων, αλλά και φορτίων και ως εκ τούτου για να το ξαναβάλουμε το στον χάρτη χρειάζεται να αναζητήσουμε ρεαλιστικές, αλλά και βιώσιμες λύσεις, για αυτό απαιτούνται εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης”.Όπως εξήγησε, “η μελλοντική κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων, που θα φτάσει στο λιμάνι της Πάτρας, θα προσθέσει αξία, βοηθώντας στην δημιουργία συνεργειών με το λιμάνι του Πειραιά, στην δημιουργία του εμπορευματικού κέντρου, στην ανάπτυξη συνεργειών, αλλά και συνεργασιών, καθώς και στην προώθηση συνδέσεων με άλλα λιμάνια Ανατολής, Δύσης και Αφρικής, που μπορούν να καταστήσουν το λιμάνι της Πάτρας διαμετακομιστικό κόμβο”.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter